torsdag 17 maj 2012

Depend Magnetic

Samtidigt som de fina hololacken från Depend landade hos mig, fick jag också ett gäng magnetiska nagellack och information om dem. Här ser ni 6000-6011. Lite synd att dessa inte har namn, som hololacken hade.

Här ser ni lacken som landat hos mig. Jag ska ge mig på att testa dem så snart jag hinner. Vilket vill ni se på först?

En liten steg-för-steg-guide: 1. Baslack. 2. Två lager magnetlack. 3.Håll magneten ovanför lacket innan det torkat i ca 5 sekunder. 4. När överlacket är klart är de du färdig!

4 kommentarer:

  1. Jag är mest intresserad av det andra från vänster eller det gröna längst ut! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då tycker vi likadant! NOTD kommer!

      Radera
  2. I det papperet jag fick stod det namn :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hrm, jag måste ha kollat slarvigt...

      Radera