onsdag 30 maj 2012

Soligt smink från Apoliva


Apoliva lanserar inte bara spännande sololjor till sommarhalvåret, utan också solinspirerad make up. Färgerna passar solbrun hud och förpackningarna ser söta ut, samtidigt som alla produkterna är helt utan parfym och konserveringsmedel. Det jag testat hittills från Apolivas make up-linje har verkligen hållit måttet (Concealern är en riktig favorit!), så jag hyser gott hopp även om detta gänget.

I kollektionen ingår: 
  • Apoliva Bronzepuder (139 kr) - Pressat bronspuder i tre skimmrande färger: ljus, mörk och ljus/mörk duo (Yay, jag älskar tvåfärgade bronspuder!).
  • Apoliva Ögonskugga duo (109 kr) - Finns i två skimmrande kombinationer: sand/brun, och guld/koppar.
  • Apoliva Läppglans (89 kr) - Mjukgörande läppglans i tub i tre läckra sommarfärger: korall, sommarröd och plommon. Innehåller solrosolja och Vitamin E. (Varför inte med solskydd, undrar jag...)

2 kommentarer:

  1. Jag har aldrig testat något smink från Apoliva, men jag kanske borde ändra på det eftersom du säger att de är bra... Har de nån matt bronzer tror du? Det skulle jag vilja ha...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hrm, jag har inte sett dem i verkligheten än, men jag tror att de skimrar. Får återkomma!

      Radera