onsdag 23 maj 2012

The Body Shop Beautifying Oil hos mig!

Det var inte bara IsaDora Magnetic-lacken som landade hos mig igår, det gjorde även The Body Shops nya  Beautifying Oil. I brevlådan fanns dofterna Shea och Moringa. Efter en snabb provsniff kan jag berätta att de luktar gott men milt. Själva oljorna gör verkligen huden mjuk (hejdå fnasiga underben!) utan att kladda. Plus i kanten också för rimlig förpackningsstorlek (100 ml), bra kork, snygg design och inte minst materialet. Plast är så mycket bättre än glas, tycker jag. Kort och gott: The Body Shop Beautifying Oil verkar lovande!

12 kommentarer:

  1. Hmm, det här kanske vore nått att testa!

    SvaraRadera
  2. Hurra! Var inne och sniffade idag. Satsuma var den som talade starkast till mig. Inte mangon som jag trodde, den kändes rätt tråkig faktiskt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååh, Sastuma låter gott! Jag måste också sniffa igenom hela gänget!

      Radera
  3. Var inne och provdoftade lite på dom olika varianterna, tycker också dom verkar mycket lovande!

    SvaraRadera
  4. Satsuma och Moringa - mmm...

    SvaraRadera
  5. Jag är faktiskt väldigt nyfiken på dessa då jag aldrig provat att återfukta mig med oljor, jag har alltid trott att de är för jättetorrisar. Trodde liksom inte att de skulle sjunka in snabbt och passa alla :) tur att man har skönhetsbloggat ett tag och fått koll på läget!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dessa sjunker in väldigt snabbt! Mina ben (och min hästsvans) gillar skarpt!

      Radera
  6. Köpte två av dem idag. Det är helt underbara! Tänk om oljan fanns i jordgubbsdoft då hade allt varit perfekt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är verkligen toppen! Jordgubbe låter alldeles för sött för mig, jag är mer åt citrushållet, så jag är nöjd som det är :)

      Radera
  7. Har precis börjat använda denna olja i doften Satsuma som doftar härligt av citrus. Stort plus för att man kan använda oljan både till kropp, hår och ansikte. Känns som en favorit redan, efter bara två dagars användning :)

    SvaraRadera