torsdag 17 maj 2012

Grönt är skönt!

Grönt är helt klart den dominerande färgen hos mig nu, det känns så vårigt!

Dagens gunk: paletten Les Yeux Doux Palette i C50 Vert Tendresse från Lancôme, bronzerduon Arctic Sun Bronzer i Golden Sun (färgprov) och Touch of Radiance Blush i färgen Radiant Blush från Lumene, UDPP, maskaran Silfr från IDUN Minerals (läs min recension här, läppstiftet Le French Touch i 318 Sweet Marmalade (också från Lancôme) och Beauty Base Dark Under Eye Concealer från Lumene (recension här).

6 kommentarer:

  1. Snyggt!
    Grönt är väldigt fint, jag gillar det också. Letar för tillfället efter en grön ögonpenna i just DEN perfekta färgen. Varken för ljus eller för mörk.
    Din sminkning är väldigt vårig och fin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar!

      Här har jag använt Covet (oj, den kom visst inte med på bild!). Den är mkt bra och snygg, men eftersom det Urban Decay finns den inte att köpa i Sverige. Brittiska webshoppar är dock ett hett tips, spana bland mina länkar längst till höger.

      Radera
  2. Ja, du är som en vårknopp just nu ju! Jättefint!

    SvaraRadera
  3. Grönt är ju fantastiskt vackert och du passar mycket bra i det så jag förstår varför du använder det ofta:)

    SvaraRadera