onsdag 30 maj 2012

Pixie Sparkle i dagens

Idag har jag varit turkos. Det var ett tag sedan sist, så det kändes bra. Dessutom har jag gjort något riktigt spännande idag, som jag ska berätta mer om en annan dag. Nu till dagens gunkhög:

Tinted Beauty Balm Multi-Benefit Skin Care Makeup från Too Facedbronzerduon Arctic Sun Bronzer i Golden Sun (färgprov) från Lumene, rouget Preacious Posy från Clinique, Bikini Line från Benefit, Pixie Sparkle från Lily Lolo, concealer från Apoliva, UDPP, IsaDora Precision Mascara (recension här) och Smudge Stick Waterproof Eye Liner i färgen Peackock från Stila (färgprover här!).

Nu drar jag på konferens några dagar, så jag kan inte garantera att vi ses, men håll ögonen öppna!

11 kommentarer:

  1. Vilken klipphängare! "Snart ska jag berätta om något spännande, nu åker jag iväg några dagar". Haha. Ha det skoj!

    Pixie sparkle är rackarns tjusig alltså! Jag tänker alltid på min illgröna skugga när jag ser den, den är sån här fast grön liksom. Men skulle ju gärna ha en turkos... ;)

    http://bornhoft.se/2012/05/01/eotd-tikei-illusion/ tyvärr är inte bilden helt representativ, men nästan! Tror du skulle gilla den ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. He, he, tack :)

      Din tikei ser jättefin ut! (och NU lyckades jag uppdatera i länklistan, tack och sorry för fördröjning...)

      Radera
    2. Ingen fara alls! Det är jag som är lite internetnärvarovelig bara ;)

      Radera
  2. Nämen sådär hemlig får du ju inte vara, hihi. Superfin sminkning, jag äääälskar turkost!

    SvaraRadera
  3. Fint med en massa färg på dina ögon! Ha det så bra på konferensen :D

    SvaraRadera
  4. Riktigt snyggt! Och nyfiken blir man...

    SvaraRadera
  5. Den skuggan är verkligen ljuvlig! Så fint smink! Gillar du Too Faceds BB Cream? Jag köpte Estée Lauders i veckan, har testat den ett tag och är verkligen imponerad...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Jag gillar den! ska ta mig i kragen och recensera snart. Är dock himla nyfiken på ELs också. Och Cliniques....

      Radera