fredag 25 maj 2012

Grönt!

Idag har jag varit knalligt grön om ögon och öron. Det passade bra till mina diskreta naglar!

Krämrouget Full Bloom Cheek & Lip Colour Crème i färgen Prim & Poppy (färgprov här) från Too Faced, Lumenes Touch of Radiance Crystal Bronzer and Highlighter (färgprov), IsaDora Eye Focus Single Eye Shadow i 33 Champagne , Feeling Fresh från MAC (färgprov här), UDPP, Dark Under Eye Concealer (recensioner här!) från Lumene Tinted Beauty Balm Multi-Benefit Skin Care Makeup från Too Faced, Pore Minimizer Instant Perfector från Clinique, IsaDora Perfect Moisture Lipstick i 163 Coral Glow, IsaDora Precision Mascara (recension här), Instant Lift for Brows från Clinique och Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown från Too Faced.

2 kommentarer:

  1. Så snyggt! Måste ha en sån grön ögonskugga nu!
    Idag har jag varit helt osminkad, ville inte ta något efter min ansiktsbehandling. Men i morgon ska jag inviga min nya Isadora trio... det kliar i fingrarna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Jag är himla nöjd med det köpet :)

      Kul att ha något nytt att sätta penslarna i, och vad skönt det låter med behandlingen :)

      Radera