tisdag 22 maj 2012

Depend Magnetic Nailpolish 6006


Här ser ni Depends Magnetic Nailpolish i nyansen 6006. Jag har lite svårt att bestämma mig för vad jag egetnligen tycker. När L'Oréal släppte Star Magnetic kändes det ju himla kul, men är det egentligen inte lika spännande nu. Dessutom känner jag ofta för nagelkonst rent generellt att det kan se fint ut på andra bloggar och att det kan vara kul att pyssla med som pyssel, men egentligen tycker jag inte att det är särskilt snyggt i verkliga livet. Å andra sidan är just detta en snygg färg... Jag gillade faktiskt resultatet mer än jag trodde, så jag tror nog att det kan bli mer magnetande av framöver här hos mig. Mest för att det är kul. Vad tycker ni om magnetlack?

10 kommentarer:

  1. Jag har inte riktigt fastnat för magnetlack, har själv aldrig testat men kan tycka att det är rätt kul att se. Inget jag faller pladask för, men det blir kanske ett par flaskor ändå. Denna nyansen var ju fin! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Det är ganska kul att se hur mönstret kommer fram!

      Radera
  2. Gillar tanken med magnetlack men jag har inte blivit kompis med tekniken ännu så jag är inte överväldigad. Än... någon gång i framtiden ska jag få kläm på det.

    SvaraRadera
  3. Ser lite ut som havsvågor med tanke på färgerna, ganska häftigt:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ändå lite fascinerande!

      Radera
  4. Typ alla gör ju magnetlack och jag tyckte inte det var så kul första gången så nej, jag känner inget sug. Hololacken däremot, det är nåt helt annat:)

    SvaraRadera
  5. Har absolut inget sug efter magnetlacken. Tänker inte lägga pengar på det. Men, som sagt Hololacken där lär det rinna iväg lite kosing.

    SvaraRadera