söndag 27 maj 2012

Opposites Attract


Först ut att testas av IsaDoras Magnetic Nails är gröna skönheten 854 Opposites Attract. Färgen är härligt grönmetallsik och magneteffekten är bra, lite bättre än Depends. Här har jag testat två olika mönster, Diagonal och originalmönstret Wave. Även om jag är osäker på hur kul jag tycker att magnettrenden egentligen är kände jag mig fin under dagen!


Uppdatering: Glömde ju en viktig sak. Halva vitsen med att visa magnet just igår var att försöka haka på NailArt Sunday hos Le Lack!

19 kommentarer:

  1. Riktigt fint och så är du alltid så fin i grönt!

    SvaraRadera
  2. Åh vad vackert detta är! Blev himla sugen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är kul med en så glad färg.

      Radera
  3. Nu är jag ännu mer sugen på att testa dessa! Fast skulle föredra mer somriga färger ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det skulle faktiskt jag också. Den gröna och de lila är klart roligast!

      Radera
  4. Det var en fräsig grön färg, jag gillar det!

    SvaraRadera
  5. !!!!!! Snyggt som bara den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Du får ge dig ut och shoppa :)

      Radera
  6. Läcker grönfärg! Tror jag måste ha de.... :-)

    SvaraRadera
  7. De här var faktiskt riktigt fint! Jag är inte så förtjust i magnetlack men skulle jag köpa ett skulle jag köpa detta...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är verkligen färgen som gör det ;)

      Radera
  8. Jag har utökad så nu räknas även magnetlack in i NailArt Sunday. De är ju läckra när man lyckas med magneterna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad schysst! Kul för oss som inte är så händiga annars :)

      Radera