måndag 14 maj 2012

Depend Holographic hos mig!

Äntligen har jag ett gäng av Depends hololack i min hand. Holofredagarna framöver är räddade! Ovan ser ni pr-bilder på hela gänget. Lacken heter: 2025 Silver Grey, 2026 Sand Grey, 2027 Raspberry, 2028 Heather Pink, 2029 Charm Pink, 2030 Plum, 2031 Lavender, 2032 Denim Blue, 2033 Steel Blue, 2035 Laurel Green och 2036 Ocean Green.

Här ser ni gänget som landat hos mig. Testning inledes omedelbart imorgon bitti. Övriga sex lack kommer jag att haffa så fort jag får tillfälle. Vad säger ni, kommer ni också att köpa några av dem?

 
Vi avslutar med lite holo-porr ur pressmaterialet. Titta och njut! Depend Holographic kommer att kosta 49 kr styck och finns i butik från vecka 21.

Uppdatering: Kom på en viktig grej! Lacken har ju namn. Yay!

25 kommentarer:

  1. Det ska bli roligt att se "riktiga" bilder, och inte bara pressmaterial :) Blir nog till att stalka de lokala affärerna, de lär ju sälja slut på ett ögonblick!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bilder utlovas så snart som möjligt! Ja, man vill ju nästan tälta utanför :)

      Radera
  2. Åh, väntar spänt på nagelbilder!
    Jag ska utan tvekan köpa alla så fort de är ute i butik! Detta får man bara inte missa! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer så fort jag hinner :)

      Nej, de får inte missas! Hoppas att de inte tar slut för snabbt!

      Radera
  3. Jag kommer absolut att köpa ett par stycken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De knalligaste verkar allra finast!

      Radera
  4. Jodå de här ska jag ha! :)

    SvaraRadera
  5. Är ganska avis ska erkännas! Kommer definitivt att köpa några även om jag tycker att de är lite dyra. Men vem kan motstå hololack? Inte jag i alla fall.....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, lite smådyra kanske de är, men jag hoppas att regnbågarna är värda det :)

      Radera
  6. Ganska dyra ja, men jag kommer nog köpa alla. Eller nej, jag kommer köpa alla, de jag gillar köper jag kanske två:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan absolut vara läge för back up av de finaste!

      Radera
  7. Kommer absolut att köpa några av dom.

    SvaraRadera
  8. Det är det här jag väntat på! Vilken vecka är det nu?;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är det v 20, så vi får hänga på låste på måndag :)

      Radera
  9. Svar
    1. Hoppas att de dyker upp i Danmark också snart!

      Radera
  10. Så fina hela bunten! Ser fram emot swatches :).

    SvaraRadera
  11. Åh vad jag längtar efter riktiga swatches!!

    SvaraRadera
  12. Mmm ser riktigt trevliga ut, enda negativa är väl priset.
    Lite mycket för den lilla flaskan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De kunde ju gärna vart liite billigare :)

      Radera