lördag 19 maj 2012

Veckans shoppingtips

IsaDoras lack kostar just nu 39 kr istället för 59 kr hos både Lindex och H&M. Skynda fynda!

Hos Apoteket är det 25% rabatt vid köp av två solprodukter. Där får man också en Bronzer Brush på köpet när man köper Midsommar Bronzer från Idun Minerals. Bra deal, Iduns borstar är tokbra!
  • Apotek Hjärtat har de "ta tre för två" på solprodukter och 20% på utvald ansiktsvård från bl a Eucerin och Avène.
  • Kicks erbjuder 25% rabattpå delar av solstortimentet och gwp på SENSAI by Kanebo.
  • Åhléns kör 20% på OPI-lack och klubbpris på frans- och brynfärg från Depend.
Happy shopping och trevlig helg! Nu drar jag på bröllopsfestligheter på Österlen. 

6 kommentarer:

  1. Superbra tips, stod och tittade på IsaDora-lacken på H&M för en stund sen, men besinnade mig för jag har redan en massa otestade lack...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hrm, det har ju jag också, men jag är ändå väldigt sugen...

      Radera
  2. Jag har också stått och tittat på lacken på H&M, men jag stod emot. Ångrar mig säkert sen. Hur länge tror du erbjudandet varar?....
    Skulle vilja köpa på mig en massa från apoteken med, vi får väl se, man har ju lite i gömmorna....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Minst till onsdag, skulle jag tro. Har för mig att H&M brukar byta annonser då.

      Så är det nog egentligen för mig också :)

      Radera
  3. Tack för bra tips! Ska både kika in på H&M och Åhléns då när jag får tid!Är väldigt sugen på flera Isadora-lack, och OPI till bättre pris är ju värt att spana in!

    SvaraRadera