onsdag 16 maj 2012

Ett tämligen vardagligt öga

Idag bjuder jag på gårdagens öga, en lugn variant med mjuka toner från paletten Natural at Night från Too Faced.

På huden hade jag  Tinted Beauty Balm Multi-Benefit Skin Care Makeup från Too Faced och Lumenes Touch of Radiance Crystal Bronzer and Highlighter (färgprov). Ur paletten använde jag Night Light, Full Moon, Spotlight och olivgröna Moon Stone tillsammans med kajelen Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown från Too Faced. Smårodnader täckte jag med Beauty Base Red Neutralizer från Lumene (recension här!). På läpparna hade jag IsaDora Jelly Kiss i 61 Peach Pearl och på kinderna Sugarbomb från Benefit. De trogna följeslagarna UDPP och maskaran Silfr från IDUN Minerals (läs min recension här) var också med.

6 kommentarer:

  1. Det här var väldigt fint, det är en trevlig vardagspalett, bättre till det än nattetid:) Du är inte på g att recensera Too Faceds BB Cream? Jag har ett sample på Estée Lauders som jag håller på och testar och köper nog den i nästa vecka om ingen lyckas övertyga mig om att Too Faceds är bättre:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag tycker ocksåa tt den känns mer vardag en kväll.

      Ah, ELs är jag osckå nyfiken på! Recension av TFs kommer, men det dröjer minst till efter helgen (farmor fyller år, bröllop, ej ledig fredag osv)

      Radera
  2. Sånna där sminkningar trivs jag förträffligt i, funkar till allt!

    SvaraRadera