lördag 13 augusti 2011

Färgprover på Too Faced The Bronzed & The Beautiful - French Riviera Edition


Tomt på smink- och nagelfronten idag, så vi kör dagens titt i swatchbiblioteket istället! Det är lyxiga bronspaletten The Bronzed & The Beautiful - French Riviera Edition (395 kr) från Too Faceds sommarkollektion som kommit fram. Paletten har bott hos mig ett tag, och jag har skullat visa swatches hur länge som helst, men bättre sent än aldrig!


Överst till vänster ser ni Primed & Poreless Bronze Tint SPF20. Därefter kommer highlightern Powdered Sun och matta bronzern Chocolate Soleil. På mittenraden ser ni duon Sun Bunny, först ljusa delen, sen den mörka och sedan blandat.Längst ner är först mörka delen ur Snow Bunny, sedan highlighterdelen, och sist blandat.


I vanlig ordning är det inte helt lätt att fånga ansiktsprodukter på bild. Här har jag fotograferat i direkt och indirekt solljus samt med och utan blixt för att ni ska få så bra uppfattning som möjligt. Bilderna är klickbara.



Inlägget fick ny tid, för att kolla om det vill lägga sig rätt på förstasidan....

2 kommentarer:

  1. Jag funderar på att beställa Naked Palette från Urban Decay. Har du testan den? Om inte, tror du att den är bra? Har aldrig testat något från Urban Decay så vet inte om deras smink är bra eller ej...

    SvaraRadera
  2. Jag har mycket UD-smink, och jag tycker att det är väldigt bra! Här kan du spana in färgprover på Naked Palette: http://skimmerskuggan.blogspot.com/2010/09/swatches-pa-urban-decay-naked-palette.html

    SvaraRadera