tisdag 9 augusti 2011

Turqoise + Day Dream, igen



Förra veckan såg jag ut såhär på mysig Österlentur. Vi åt bland annat här. Rekommenderas varmt!


Huvudrollen i sminkningen innehas av Tecnico Eye Liner i färgen Turqoise från Collistars vår- och sommarkollektion Italian Look. Jag använde också gul och vit skugga ur paletten Day Dream från IsaDora Ocean Drive (färgprov!), bronspaletten The Bronzed & The Beautiful - French Riviera Edition (Sun Bunny), Ultra Flush Powder Blush i nyansen Sweet Pink från Too Faced och vattenfasta maskaran Big and Curvy Waterproof Mascara från The Body Shop.

9 kommentarer:

  1. Alltså jag är ju en sucker för färgade eyeliners! Superfint!

    SvaraRadera
  2. Åh vilken härlig nyans, verkligen perfekt turkos!

    SvaraRadera
  3. Oj, vilken skarp turkos! Den passar dig utmärkt!

    SvaraRadera
  4. Jag gillar också färgade eyeliners!
    Mycket snyggt, klär dig jättefint!

    SvaraRadera
  5. Snyggt, härlig färg på eyelinern!

    SvaraRadera
  6. Fru Vesa: Tack!

    Josephine: Tack!

    Veronica: Tack! Jag trivs mkt bra i den :)

    Lotta: Tack!

    Linda: Visst är det!

    Roxcat: Tack!

    SvaraRadera
  7. Oj så fint :)

    SvaraRadera