onsdag 10 augusti 2011

Precious Pearls på!




Fantastiskt fånigt att inte komma sig för att fota förrän det är nästan är för mörkt, trots att jag varit ledig hela dagen... Här ser ni hur som helst alla tre skuggorna ur 80 Precious Pearls från IsaDoras höstkollektion Forest Groove. Färgerna är lite mindre bruna (eller rödstickiga...) och mer gråtonade i verkligheten.


Utöver paletten använde jag rouget/bronzern Fresh Rural (också från Forest Groove), UDPP, nya IsaDora-maskaran Big Bold Mascara Super Volumizing (ursäkta blänket!), concealern Touche Èclatfrån YSL, Clinique Quickliner for Eyes i Smokey Brown och Clinique Instant Lift for Brows.

9 kommentarer:

  1. Fint! Kan knappt bärga mig tills jag kan få "pilla" på dem i butik!
    Håller dom bra också? Jag har ju dessvärre lite veckiga ögonlock..

    SvaraRadera
  2. Det här gillade jag! Snyggt!

    SvaraRadera
  3. Mycket fint- både vardagligt och sofistikerat!

    SvaraRadera
  4. Lotta: Tack! Jag tycker att de håller bra, iallafall med UDPP under.

    Sminkan: Tack! Det är riktigt fina Sminkan-färger.

    Veronica: Tack!

    Filippa: Tack!

    SvaraRadera
  5. fint och sofistikerat, ser ut att vara en användbar palett! är de bra pigmenterade?

    SvaraRadera
  6. Väldigt snyggt! Låter bra att dom drar mer åt grått, men det är ganska mycket skimmer va? Isf är det inget för mej.

    SvaraRadera
  7. Min favorit av paletterna, så användbar. Fint!:)

    SvaraRadera
  8. Linda: Tack! Jag tycker att både pigmentering och konsistens är bra.

    Fröken Frodig: Tack! De är onekligen ganska skimriga :)

    Josephine: Tack! Min favvo också, även om jag trodde mer på Forest från början.

    SvaraRadera