fredag 9 mars 2012

Vårkalender: Vinn boostande vårduo från Lumene


Ny lucka i vårkalendern! Vinsten består av en två av mina personliga favoriter från från Lumene. Duon ger en perfekt boost för vårhuden, först med skrubben/masken Radiant Touch Detoxifying Mask & Micro Scrub och sedan serumet Arctic Aqua 2 in 1 Skin-Perfecting Moisture Booster.

Hur tävlar man? Man tävlar genom att nämna en nordisk nyckelingrediens i skrubben och en i serumet i kommentarsfältet och genom att klicka in er hos Lumene Facebook och gilla dem där. Glöm inte att också lämna mejladress. Alltså: skriv två ingredienser, gilla på fejan och lämna mejladress.

Tack till Lumene för vinsten!


Det finstilta: Lumene-luckan med borstrengöring är öppen till fredagen 16 mars kl 12.00. Vinnaren meddelas i bloggen och per mejl. Tävlingen är öppen för boende i Sverige.

Psst! Luckan med bortsrengöring från Idun Minerals är öppen fyra timmar till. In och tävla!

15 kommentarer:

  1. Åh, jag som är så himla sugen på serumet! Klart jag vill vara med! I skrubben är det hjortron och i serumet är det nordiskt källvatten. Jag gillar genast på Facebook, tror faktiskt jag gör det sen tidigare också.

    SvaraRadera
  2. Lumene har verkligen vuxit tycker jag, så självklart vill jag vara med och tävla. :)
    Arctic cloudberry är väl hjortron, som då finns i masken/skrubben, och i serumet är det väl arktiskt källvatten (enligt Google översätt;))
    Gillar redan på FB och här är mailadressen: linda.lovgren@live.se
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. I skrubben är det nektar från nordiskt hjortron och i serumet är det nordiskt källvatten jag gillar Lumene på facebook sedan länge det gör jag under namnet Helena Lindgren min hotmailadress är Jagalskarsarah@hotmail.com :)

    SvaraRadera
  4. Vilka fina vinster!
    Skrubben innehåller nektar från hjortron och serumet nordiskt källvatten :)

    Gillar redan Lumene på FB!
    awesomechemistry@hotmail.se

    SvaraRadera
  5. Skrubben: Hjortron
    Serumet: Källvatten

    Båda från norden! Vilken supertävling! :)

    sara_wik_strom@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Skrubben innehåller hjortron och serumet nordiskt källvatten. Båda sakerna kommer från norden!

    emma3@home.se

    SvaraRadera
  7. Hjortron och Källvatten! Har gillat och håller tummarna för att få lägga vantarna på dessa sötnosar!

    lairikainen [at] gmail.com

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Vill gärna vara med. Gillar på FB och skrubben innehåller hjortron och serumet källvatten!

    karin.sjomar@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Skrubben inehåller nordiska hjortron och fuktserumet nordiskt källvatten. Jag har gillat på deras fb sida, men kunde inte se om det fungerade...har iaf gjort det. Min mail: mona.olsson@brevet.nu

    SvaraRadera
  10. Love Lumene! En av mina favoritmärken faktiskt! Mitt serum är slut och masken/scruben har jag inte testat så det här är jag verkligen sugen på!
    Masken/scruben: hjortron(nektar) (herregud klart huden vill ha hjortronnektar, jösses)
    Serumet: nordiskt källvatten

    Gillar Lumene på fejan sedan ages :)

    tove.nordqvist [@] gmail . com

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med!
    Svar: nordiskt källvatten och nektar från nordiskt hjortron.
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2012/03/16-mars-vinn-boostande-varduo-fran.html

    FB: C Care Regn

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  12. Jag vill gärna vara med och tävla!
    Jag gillar Lumene på facebook.
    Scruben innehåller nektar från nordiska hjortron och serumet innehåller nordiskt källvatten.

    martensson.annalisa@gmail.com

    SvaraRadera
  13. önskar givetvis att delta i tävlingen
    Hjortron i skrubben och källvatten i serumet

    har gillat Lumene på fejjan
    hoppas på tur skulle vara gött o prova dessa
    Titti

    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Det är hjortron i den gula och källvatten i den blåa :)

    gillar lumene på facebook (Madelene Johansson)

    busan_madde@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. I skrubben ingår Nektar från nordisk hjortron, och i serumet Rent nordiskt källvatten.

    Jag gillar Lumene på Facebook.

    Hälsningar lotta@tapion.se

    SvaraRadera