torsdag 29 mars 2012

IsaDora Summer/Spring Trend Nails 2012

Idag låg vårens och sommarens lacknyheter från IsaDora i min brevlåda (sjätte sinne igår?). Vilket underbart färgglatt gäng! På bilden ovan ser ni alla lack som är nya för i år: Bananas!, Bird Of Paradise, Hot Hibiscus, Aloha, Papagayo Blue (som är lila), Surfers Paradise och Blue Lagoon.

I hela Summer/Spring Trend Nails 2012 ingår även lack från förra året. Eftersom jag hade alla utom ett kör vi en helpresentation. Bilderna är klickbara! (Hoppas jag, med nya muppblogger vet man aldrig...)

Här ser ni 732 Papagayo Blue (diskret skimmer), 739 Surfers Paradise, 738 Blue Lagoon, 712 Ocean Drive och vårens stora hit  729 Marzipan. Följ länkarna för att spana in manikyrer med lacken!

Här har vi resten av färgskalan: 736 Bananas! (diskret skimmer), 734 Bird Of Paradise, 713 South Beach (som jag visade senast igår, en favorit!) 735 Hot Hibiscus, 715 Pink Lemonade (och här!) och 737 Aloha. I kollektionen ingår också 192 Power Pink som jag inte har.

Jag är över lag imponerad av kollektionen. Det är kanske inte helt unika färger, men jag är verkligen sugen på knallig kräm just nu så jag ser fram emot att hugga in på dessa. Den svåra frågan är bara vilket jag ska ge mig på först.... Vilket tycker ni ser finast ut?

Psst! När jag ändå länkar till mina egna manikyrer måste jag tipsa om en funky french med några av lacken här som jag är ganska nöjd med, här hittar ni den!

21 kommentarer:

  1. Jag vill se bananas! Sugen på lite gult så här inför påsken :-)

    SvaraRadera
  2. Jag vill också se bananas! Gillar inte gult men vill gärna tycka om det hehe! och papagayo blue

    SvaraRadera
    Svar
    1. papagayo blue coming up! Och bananas =)

      Radera
  3. Åh wow vilka galna härliga färger!

    SvaraRadera
  4. Men alltså GE mig Surfers Paradise! Och Pink Lemonade. Och Aloha. Fast egentligen gillar jag mer eller mindre alla, även om jag råkar äga några redan. Fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar också alla! Pink Lemonade är verkligen en favvo, även om rosa sällan är mitt förstahandsval annars...

      Radera
  5. Å tack för det. Och bra jobbat Isadora! Jag har power pink och gillar jättemycket! Påminner mig om att jag borde få upp en notd på det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grym kollektion, alltså! Power Pink vill jag gärna se på hos dig!

      Radera
  6. Åååh vad roliga färger! Känns väldigt vårigt :)

    SvaraRadera
  7. Superfina allihopa! Papagayo Blue ser riktigt fresh ut!

    SvaraRadera
  8. Vilken färgbomb! Sugen på sommar nu, ja! :)

    SvaraRadera
  9. Men åh vilka mumsiga! Var in på Kicks förra veckan för att se om jag hittade något fint lack att köpa. De hade inte fått in dessa då.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de fina! De kommer ut till butik vecka 15.

      Radera
  10. De ser superhärliga ut alla tillsammans, undrar om de är lika fantastiska en och en. Jag förutspår cirkusnaglar med dessa!:)

    SvaraRadera