fredag 23 mars 2012

Holofredag i neon!


 Jag blir inte alls klok på hur man får bilderna att hamna som man vill, så detta blir en överraskning när de publiceras i eftermiddag...  Holofredag ska vi iallafall ha! Idag i form av 94 från nya märket LAKA Manicure Express toppat med Sminkans egenblandade holo-överlack över.

 Kör ni också holofredag idag? Det är så kul att vi är så många! Kommentera gärna om ni vill vara med i länklistan! I vekckans holofredag:
Mrs Data
Pamsan
Jennysjox
Emma
Martina
Sminkan
BrilliantNail
Jessica
Lela
Cactus
Roxcat

28 kommentarer:

  1. Vad snyggt det blev. Härlig färg. Jag är med men det är inte mycket till holo på mina bilder tyvärr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Men din färg var himla häftig!

      Radera
  2. Åh vilken härlig färg! Jag är med också men har en betydligt mörkare färg...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Ditt mörka var supersnyggt, står på önskelistan här :)

      Radera
  3. Grymt häftig färg! Jag köpte faktiskt ett holo-lack igår så nästa fredag kanske jag också hänger på! :-)

    SvaraRadera
  4. Det här var ju kalasfint! Jag är lite inne på att göra något liknande fast med Nubar Palau Coral i botten. Jag har inte publicerat mina fredagsnaglar än, men de kommer:)

    SvaraRadera
  5. Jag är meeeeed! Wooho!

    I princip hela mina veckor går åt till att fundera ut vad jag ska visa på nästa holofredag. Det blir en livsstil alltså. Helt galet!

    SvaraRadera
  6. Jädrar, vad snyggt det blev med neonholo! Wow!!

    SvaraRadera
  7. Det ser helt underbart ut!
    Jag har precis publicerat mitt bidrag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Ditt hologlitter var supertjusigt :)

      Radera
  8. Riktigt snyggt! Holo och neon var en cool kombo! :)
    Jag är med idag också, men det är inte mycket till holo man ser... Måste skaffa ett holo-topplack så att jag kan va med ordentligt! :)

    SvaraRadera
  9. Sommrigt blingigt:) Jag är med!

    SvaraRadera
  10. Tjusigt! Min holofredag är tyvärr inställd p.g.a. sjukdom, men återkommer som vanligt nästa vecka. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Du är välkommen tillbaka då!

      Radera
  11. Å hade velat ha ett hololack i den färgen :)
    Jag e med också!

    SvaraRadera
  12. Åh vilken härlig kombination! Det blev ingen holofredag för mig, däremot har jag fuskat med gammal skåpmat till en hololördag =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Hololördag är minsann inte det sämsta :) Lacket du visar är underbart vackert!

      Radera
  13. Ååh jag funderade imorse på om neonholo var snyggt och nu vet jag att det är det :D Ska också prova det här!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Prova på, det rekommenderas :)

      Radera