tisdag 27 mars 2012

Nyhet: Lily Lolo till Apoteket!


Ett av mina favoritmärken, brittiska mineralmärket Lily Lolo, kommer snart att finnas till försäljning hos apoteksgruppen. Himla kul tycker jag, att vi äntligen ska kunna få beskåda sortimentet live! I samband med detta har Lily Lolo också lanserat en svensk hemsida med utförlig information. Bland annat finns där listor över återförsäljare. Här kan ni se på vilka apotek man kommer att kunna hitta Lily Lolo framöver. Min största förhoppning är att man även ska kunna beställa småprover i Sverige, som man kan i England. Det är väldigt praktiskt!

Psst! Är ni nyfikna på vad jag tycker om produkterna? Här kan ni läsa min recension av Lily Lolos mineralfoundation.

4 kommentarer:

  1. En av de roligaste nyheterna på länge enligt mig! Ska bege mig till ett av apoteken snarast och kika in allt fint. :)

    SvaraRadera
  2. Synd bara att det inte finns på ett apotek i Malmö, inte ens Lund. Närmaste vad jag kan hitta är Helsingborg. Rätta mig gärna, bra om jag har fel!
    (hör själv hur negativ och tråkig jag låter, ursäkta! Bara tråkigt att vi här nere i söder aldrig blir prioriterade, ta Boots tex)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg det, himla trist :/ Men de måste väl iallafall dyka upp i Malmö snart? Vi får hålla utkik!

      Radera