tisdag 6 mars 2012

Vårkalendern: Vem vann Cliniderm?


Vem vann kalenderluckorna med hudvårdskit från Cliniderm? Jo, de som vann Age Prevent-serien är:
Helena Lindgren
Skincare by Malin R
Tove
Christina (Crizzy_84)
Johanna Karlsson


Och de som vann Age Correct är:
Pernilla Wamsjö
ToppenFanny
tittifairlane
Awsome Chemistry
Mrs Data
Mejla mig era adresser (skimmerskuggan at gmail.com), så skickar jag vidare dem till Cliniderm som skickar er vinst. Tusen tack till alla som tävlat och tack till Cliniderm som står för vinsterna!

Psst! Vårkalenderluckan med Idun Minerals s nya borstrengöring är öppen fram till fredag. Då vankas det både Idun-vinnare och nya lucka.

10 kommentarer:

  1. Guuud vad underbart! Så glad glad GLAD jag blev nu! Mailar pronto!

    SvaraRadera
  2. No way?!! Underbart, tack så mycket!

    SvaraRadera
  3. OJ! Tack, vad grymt kul :D
    Då skickar jag iväg ett mail på en gång!

    SvaraRadera
  4. Åh tusen tack :) vilken lycka jag började skrika av glädje :).

    SvaraRadera
  5. Tusen tack

    titti skarp

    SvaraRadera