onsdag 21 mars 2012

Ansiktsolja med mera från Lumene


Tillsammans med de tjusiga skuggorna från Lumene Natural Code damp det ner två hudvårdsnyheter(?) från Lumene hos mig för ett tag sedan.

Premium Beauty Intensiv Recovery Oil är en vårdande anisiktsolja med omega -3, -6, -7, och -9 - från nordisk havtorn och vitaminer. Den ska mjuka upp ärr och rynkor och bidra till en jämnare hudton och kan användas antingen under nattkrämen eller på egen hand. 30 ml kostar 299 kr.

Jag har länge varit sugen på att testa ansiktsolja, så denna ska jag hugga in på inom kort. Hoppas att den funkar även till lite yngre blandhy!

Premium Beauty Anti-Wrinkle Retinol Night Recovery är en närande kräm som förbättrar hudens struktur och ton. Den fylliga formulan ska passa mycket torr hud och reducera även djupa rynkor på lång sikt med hjälp av förstadierna till A-vitamin från nordisk havtorn i kombination med mikrokapslat retinol. Den praktiska pumpflaskan innehåller 30 ml och kostar 259 kr. Jag känner inte riktigt att jag är i rätt målgrupp för att testa denna kräm, så jag tänkte fråga er läsare om någon av er är sugna på att testa och sedan bidra med en recension. Mejla mig om ni vill testa och recensera!

4 kommentarer:

  1. Premium Beauty Intensiv Recovery Oil låter riktigt intressant :D

    SvaraRadera
  2. Ursäkta för sen kommentar men vilken åldersgrupp är det den riktar sig till? Är det "första rynkorna börjar framträda extra tydligt" - åldern så skulle den nog passa mig perfekt. Jag är 31 och pannan och under ögonen börjar se bra randiga ut nu haha. Funderar på ett köp men det beror som sagt på åldersgruppen.
    Kram
    Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är helt lugnt, jag får nämligen mejl om kommentarer på äldre inlägg så att jag inte missar dem :)

      Jag känner faktiskt inte till någon exakt rekommendation gällande ålder, men själv är jag 30, och den funkar bra för mig. Du får kanske prova hur det känns, helt enkelt!

      Radera