tisdag 13 mars 2012

Dagens öga med Leopard från IsaDora Wild West



Idag plockade jag fram Eye Shadow Trio 86 Leopard som lanserades i höstas och kommer igen i årets bronskollektion Wild West Bronzing Make-up. Jag gillar verkligen färgerna, varma och fina!


Också i dagens: Rouget Full Bloom Ultra Flush Powder Blush i nyansen Who's your Poppy och bronzerdelen av Sun Bunny ur fina paletten från julasken Beautiful Dreamer (färgprov här), skuggtrio från IsaDora, UDPP, Beauty Base Dark Under Eye Concealer (recensioner här!) från Lumene, Precision Mascara från IsaDora (recension här!) och Smudge Stick Waterproof Eye Liner i Damsel från Stila.



Swatch på skuggorna och bonusswatch längst ner Glow Stick Blusher i Bronze Kissed.

5 kommentarer:

  1. De är jättefina, men jag tycker de är lite dammiga. Det är dock de flesta bakade skuggor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag känner inte igen kopplingen bakat-dammigt, intressant!

      Radera
  2. Du var jättefin i det här! Jag gillar över lag bakade skuggor sådär, bakade rouge är dock schysst.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag gillar bakat på det mesta, skuggor, rouge och kakor :)

      Radera