torsdag 15 mars 2012

Gröna vårönskningar


Om jag inte hade köpstopp innevarande månad skulle jag hemskt gärna lägga vantarna på fyra gröna finingar (nåja, tre gröna och en gul...):
  • Superserumet Drops of Youth från The Body Shops serie Nutriganics. Jag har testat lite och det verkar så jäkla bra!
  • L'Oréals Colour Infailable i 019 Smootie Kiwi. Vilken vitaminkick!
  • De nya snygga lacken Color Riche i 302 Exotic Canaries och 612 Green Couture.
Det var mina lista. Vad har ni för önskningar i mars?

16 kommentarer:

  1. Hmm... Köpstopp här också, men råkade bryta det litegrann häromdagen för att köpa en ny nagelstärkare. Visar snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lätt hänt :) Det ska bli spännande att se!

      Radera
  2. Grönt står på min önskelista alla månader :)
    Jag har spanat lite för mycket efter discontinued lack på eBay som stått på listan ett tag. Det börjar bli fasligt dyrt bara, så nu får jag lägga band på mig ett tag ^^

    SvaraRadera
  3. Haha, jag har också köpstopp xD Har precis köpt mig IsaDora Bronzer Brush och en orange skugga, så det här kommer jag nog klara :D

    SvaraRadera
  4. Har köptstopp. Plånboken är bokstavligt talat tom.. Men jag önskar mig Hunger games kollektionen från China Glaze. Det är nog det enda :) Ska försöka muta sambon :D Haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kollektionen är grymt frestande...

      Radera
  5. Har själv testat Body Shop's serum i två veckor nu och gillar det skarpt, lite för tidigt att göra en recension men i väntan på den ;) kram

    http://minboudoir.blogspot.com/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande! Det ska bli kul att läsa recensionen sen!

      Radera
  6. Jag tycker att skuggan ser väldigt fin ut. Dock har jag liknande gröna lösa skuggor och ska hålla mig till att köpa paletter som för närvarande är min grej:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst gör den! Borde ju dock gå att hitta liknande i palett...

      Radera
  7. Måste bara lägga till att en klar blå med skimmer vore schyst. Jag kan tänka mig att gå utanför paletterna då. Helt OT ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter otroligt snyggt! Make up store kanske kan ha någon? Eller MAC?

      Radera
  8. Make Up Store har en, Varietée tror jag den heter. Jag är sugen och kommer nog köpa den under våren eller sommaren. Hade helst prickat en klubbkväll men lyckas nog inte med det...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den måste spanas in! Kanske kan du pricka rabattcheck på Åhléns eller Kicks istället?

      Radera