onsdag 21 mars 2012

Dagens lila öga



Idag var jag, för ovanlighetens skull, sugen på pastelligt lila. Jag plockade fram en trevlig palett från förra våren och årets Twist-Up Metallic Eye Pen från IsaDora i nyansen Icy Lilacs.


Rouget Azalea Blossom från MAC, Collistars Trio Wet & Dry i kombinationen Trendy, concealer från Apoliva makeup (färgprov här), UDPP, IsaDora Jelly Kiss i 61 Peach Pearl, maskaran Silfr från IDUN Minerals (läs min recension här) och Instant Lift for Brows från Clinique, lila kajal från IsaDora och Smudge Stick Waterproof Eye Liner i Damsel från Stila.

16 kommentarer:

  1. Åh, så tjusigt! Passade dig alldeles utmärkt.

    SvaraRadera
  2. Åh en ny färg på dig nästan! Jättefint, jag hade också lila idag ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag kör lila ibland, men det var ett tag sedan sist :)

      Radera
  3. Jättefint! Jag är med sugen på lila, fast kanske ngt mörkare. Tycker lila är snyggt på de flesta:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag har faktiskt lite mörkare lila redan idag :)

      Radera
  4. Men du vad snyggt. Jag passar illa i lila men det där var väldigt fint!

    SvaraRadera
  5. Ja, lila var länge sen vi såg på dig, mycket fint! Jag hade liknande igår, älskar lila!

    SvaraRadera
  6. Jättefint! Jag är själv sugen på lila och har precis klickat hem Bare Minerals Glimpse-skugga i färgen Waterlily som jag provat på Kicks, skitfin!

    SvaraRadera
  7. Väldigt snygg lila mot din ögonfärg!

    SvaraRadera