lördag 10 mars 2012

Veckans shoppingtips


Det var ett tag sedan sist, men nu är det dags för veckans shoppingtips igen! Först ut: Idun Minerals nya borstrengöring (119 kr) på köpet vid köp av valfri borste hos Apoteket. Jag älskar borstarna, de är några av de bästa jag testat!


Just nu har Apoteket också 25% rabatt på utvalda ansiktsprodukter. Passa på att slå till på min favoritkräm Hydrance Optimal Light från Avène, eller Oliva Age Well från CCS som jag recenserade häromdagen.

Kicks finns i vanlig ordning många fina erbjudanden, exempelvis "ta tre, betala för två" på alla lack från Depend eller gåva-på-köpet från Estée Lauder.

Även hos Åhléns finns många bra erbjudanden. Man lanserar också nya mineralmärket Une som jag skrivit om tidigare här med buller och bång. Spana in!

4 kommentarer:

  1. Une verkar hyfsat billiga. Hoppas produkterna är bra. Läste en recension med några år på nacken inne på lipglossing när du skrev om dem sist, och då verkade det finnas både fina toppar och djupa dalar i sortimentet. Hoppas med andra ord att de skickar ut saker till bloggare så man får läsa om produkterna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan man ju verkligen hoppas! Jag är nyfiken, tycker att det på ngt sätt ser stilrent och lovande ut!

      Radera
  2. Tack för shoppingtipsen! Jag utnytjade båda erbjudandena i Apotekets webshop :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att höra! Hoppas du blir nöjd!

      Radera