lördag 24 mars 2012

Vårkalender: Vinn ekologisk sockerskrubb från Rapsodine

Ny lucka i vårkalendern! I veckans lucka kan du vinna en Ekoraps Socker & Rapsskrubb (169kr) från Rapsodine Ekoraps. Det är en mjukt exfolierande kroppspeeling baserad på svensk ekologisk rapsolja och rårörssocker. Riktigt skön, kan jag intyga!
Hur tävlar man? Man tävlar genom att lämna en kommentar här om varför man vill vara med och tävla. Glöm inte att också lämna mejladress. Extra vinstchans om man twittrar eller facebookar om tävlingen!

Tack till Rapsodine Ekoraps för vinsten!


Det finstilta: Rapsodine-luckan är öppen till lördagen 31 mars kl 12.30. Vinnaren meddelas i bloggen och per mejl. Tävlingen är öppen för boende i Sverige.

13 kommentarer:

  1. En skrubb är något jag verkligen behöver. Min hud blir så torr om jag inte skrubbar den har slarvat lite med det där. Just nu har jag inte köpt en skrubb för har inte haft råd med det. Skulle vara skoj att få prova denna kanske är det något för mig.

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. En skrubb är alltid bra att ha när brännan ska bättras på nu när solen börjar titta fram! Jag har faktiskt inte någon kroppsskrubb som inte är gammal som gatan! Den skulle passa hur bra som helst i min dusch! :)


    sara_wik_strom@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med och tävlar! :)
    Behöver verkligen en skrubb eftersom min hud blir så fruktansvärt torr på vintern när jag inte skrubbar den.

    cam.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Skrubba sig behöver man verkligen göra, s jag är med!
    jennyedwall(at)gmail(dot)com

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med, älskar skrubb!

    har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/03/31-mars-vinn-ekologisk-sockerskrubb.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  6. Jag är gärna med och vill vinna eftersom huden får så mycket snyggare solbränna när man skrubbar den och förhoppningsvis blir det snart bikiniväder=)

    anna.berglund70@yahoo.se

    SvaraRadera
  7. Jag är jättegärna med och tävlar! Jag har kikat lite på den här skrubben och är riktigt sugen på att testa den. Har tidigare provat produkter från Rapsodine och har bara gott att säga om dem, dock har det bara varit vanliga "halvtråkiga" produkter som hudkräm. Denna är ju helt klart mera spännande!

    mynailmania@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Lite lyx är jag kanske värd. Jag solar gärna på altanen och fortsätter detta fina vädret så kommer jag få en snygg solbränna. Solbrännan blir troligen finare om jag ger huden en bra peeling.
    Varm vårhälsning från Monika
    E-mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med, är torrare än ett höstlöv och fnasigare än ett wienerbröd så en scrubb behövs verkligen! :)

    SvaraRadera
  10. Jag har testat många peelingar/scrub men inte hittat någon jag är nöjd med vad gäller varken lukt eller effekt.
    Är därför med och tävlar om denna produkt :)

    Desirée Larsen
    dezzii@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Sandra Pettersson31 mars 2012 kl. 23:59

    Med produkter från naturens mesta rikedom
    och ett företag som vårdar och bryr sig om
    Unnar du din kropp den lyx den är värd
    och på köpet får du lite glam och flärd

    sandralarsson73(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Naturligt är att föredra, svenskt likaså, självklart vill jag testa en skrubb som fyller två önskemål!

    //Anna

    SvaraRadera
  13. Snacka om dagvill haha, mars är ju redan över...

    Glöm min tidigare kommentar. :)

    SvaraRadera