måndag 26 mars 2012

Grön och orange...

 
...är två av mina favoritfärger just nu. Här fick jag inte riktigt till det med det orangea, men jag får jobba på det!

Ögon och läppar: IsaDoratrion Funky Roses (kunde varit bättre pigmenterad), Bikini Line från Benefit, nya IsaDora Jelly Kiss Shine i Clear Coral (färgprov!), IsaDora Big Bold Mascara Super Volumizing, Instant Lift for Brows, Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown från Too Faced, kajalen Green Card från Make up Store och Inliner Kajal från IsaDora i Blonde.

Bronzern Chocolate Soleil ur The Bronzed & The Beautiful - French Riviera Edition från Too Faced, Beauty Base Dark Under Eye Concealer (recension här!) från Lumene, Full Bloom Ultra Flush Powder Blush i nyansen Who's your Poppy (också Too Faced), mineralfoundation från Lily Lolo, Georiga från Benefit och Sun Radience Skin Tone Perfector från Lumene.

9 kommentarer:

  1. Ja men det här blev ju fint! Trevlig kombination. Jag är sugen på att göra något i persika och grönt eller möjligen med Wild Mango från MAD och grönt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Din kombination låter toppen,säkert mer pigment!

      Radera
  2. Fint! Jag gillar Funky roses-trion. Men ja, kunde ha varit bättre pigmenterad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, lite bättre pigment hade uppskattats :)

      Radera
  3. Fint! Ser ut som att jag kommer att behöva köpa pennan green card, riktigt fin ju! :)

    SvaraRadera
  4. Definitivt dina färger. Fin kombination i IsaDora-paletten där.

    SvaraRadera
  5. En fin och vårig sminkning!

    SvaraRadera