lördag 31 mars 2012

Vårkalender: Vinn Lily Lolo!

Nu är våren äntligen här och det är dags för sista luckan i vårkalendern! Här kan ni vinna finfina grejer från Lily Lolo (som har ny svensk hemsida!). Vinsten består i mineralfoundation i nyansen Barely Buff, rouget Dollface och en kabukiborste.

Hur tävlar man? Man tävlar genom att gilla Lily LoloFacebook och lämna en kommentar i inlägget här om att man vill vara med och tävla. Glöm inte att också lämna giltig mejladress.


Tack till Lily Lolo för vinsten!


Det finstilta: Lily Lolo-luckan är öppen till kl 12.00 på annandag påsk. Vinnaren meddelas i bloggen och per mejl. Tävlingen är öppen för boende i Sverige.

24 kommentarer:

  1. Jag blir mer och mer nyfiken på Lily Lolo så förr eller senare blir något ur sortimentet mitt. Dock tror jag färgerna här är för ljusa för mig. Men de ser ju urfina ut!

    SvaraRadera
  2. Gillar redan på facebook. Skulle vara jättekul att vinna, produkterna är riktigt bra.

    mass.erika@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Fina grejer! Jag är med och tävlar :)

    SvaraRadera
  4. Är med och tävlar :-) Gillar redan på FB!

    SvaraRadera
  5. Är med och tävlar och Gillat:-)

    SvaraRadera
  6. Jag vill väldigt gärna vara med och tävla, jag är otroligt nyfiken på Lily Lolo. Jag har hört mycket gott men jag har inte provat själv än!

    Jag gillar dem på facebook! Min mail är caroline.kamarainen@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Oh! Vill vinna! Är med och tävlar!

    SvaraRadera
  8. Jag har provat många olika mineralfoundations från bla Bare Minerals, Everyday Minerals till Tikei och en del lite suspekta märken med parfym (?!) i men inte hittat någon riktig favorit som passar min känsliga och fnasiga hud. Så jag är definitivt med och tävlar!

    Min mailadress är mynailmania@gmail.com och jag gillar på fb.

    SvaraRadera
  9. Jag vill jätte gärna vara med och tävla. Jag har tänkt länge att jag ska använda mineralsmink det hat liksom aldrig blivit av. Jag tror min hud skulle må så bättre av det. Jag märker nu när jag inte använder minrealsmink att min hud inte blir bra. Och jag vill ju kunna sminka mig. Skulle få vara en ära att få prova dessa produkter.

    Jag gillar såklart på facebook det gör jag under namnet Helena Lindgren

    Min mejladress är Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag gillar :-)
    Och jag är med och tävlar.

    SvaraRadera
  11. Klart jag gillar och vill vara med och tävla!

    jennyedwall(at)gmail(dot)com

    SvaraRadera
  12. Och även jag vill gärna vara med och tävla. Ser fram emot att få premiärprova Lily Lolo. ;)

    firven (at) irving (punkt) se

    SvaraRadera
  13. Jag är gärna med och tävlar om den fina vinsten!
    Gillar redan på facebook (Anneli Ek)

    vanitas@live.se

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  14. Anna Berglund-Lundkvist1 april 2012 kl. 11:12

    Åh det är klart jag är med. Gillar på fb - Anna Berglund-lundkvist

    anna.berglund70@yahoo.se

    SvaraRadera
  15. Jag är med! Gillar såklart redan på facebook!

    linnmoller@telia.com

    SvaraRadera
  16. Jag är med och tävlar :)

    black_ang3l(at)hotmail(dot)com

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med! Gillar på facebook med namnet Emma Johansson :D

    emmsoz.devote@hotmail.se

    SvaraRadera
  18. Jag är gärna med :)
    Gillar på facebook (Camilla Jonsson)
    cam.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag är med och tävlar! :)
    Gillar på Facebook - Heidi Erika Alaluusua.
    Mail: h.alaluusua@gmail.com

    SvaraRadera
  20. Hej jag är så gärna med och tävlar o hoppas på tur
    gillat på fb
    titti
    tittifairlane@hotmail.com

    Glad-Påsk

    SvaraRadera
  21. Jag har likat och vill gärna vara med och tävla! :-) josefinel@gmail.com
    Glad påsk!

    SvaraRadera
  22. Jag är gärna med!
    Gillar redan på FB: C Care Regn

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/04/9-april-vinn-lily-lolo.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  23. Glad påsk!

    Jag gillar och är med!

    //Anna

    SvaraRadera