söndag 11 mars 2012

I brevlådan: Lumene Natural Code Eye Dramatizer Trio Eyeshadow


För ett tag sedan landade fem trioskuggor från Lumenes linje Natural Code i brevlådan. Vi tar en titt på färgerna direkt! Eye Dramatizer Trio Eyeshadow kommer i minst åtta kombinationer. På bilden ovan ser ni 4 Indie och 3 Denim. Visst är de fina?!


Här har vi 2 Beauty, 8 Chic och 5 Pretty. Jag har hunnit småtesta lite och tycker att skuggorna känns både välpigmenterade och lättjobbade. Stort plus i kanten också för att ljusa skuggan är dubbelt så stor, det uppskattar jag verkligen i paletter. Jag har inte någon exakt prisuppgift, men misstänker att de inte är så dyra. Just Natural Code brukar vara riktigt juste prissatta.

Från Lumene Natural Code kommer också en av mina absoluta favoriter, nämligen Skin Perfector Shine & Redness Eliminator. Den åker runt i handväskan varje dag, grymt prisvärd!

4 kommentarer:

  1. Åhh Beauty ser otroligt fin ut, ska nog bege mig till Lindex och se om de har fått hem dem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är jättefin! Testkörde den igår.

      Radera
  2. Håller med om att det är bra med den stora ljusa skuggan, men tycker att det känns väldigt tråkigt med den vita i den rosa Pretty. De andra är ju lite speciellare, och just en vit, många har ju redan en sån.
    Jag tolkar det som om det är tänkt att vara stor skugga över hela, sen mellan på locket och mörk i glob+kant. Men då blir ju Indie lite märklig. Nåja, det är klart att de inte måste bygga på samma koncept i och för sig. Håller med om att Beauty är den som ser finast ut, men tycker att Demins blå ser härliga ut också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den stora i Indie är inte så mörk som man kan tro, så det kan vara samma koncept ändå... Jag ska testköra lite och försöka visa! Kanske är den vita i Pretty lite småtrist, men jag tror att det kan bli en bra kombination!

      Denim är jag också sugen på! Helst på en ledig dag så att jag vågar dra på ordentligt :)

      Radera