torsdag 29 mars 2012

Skimriga kuberna på!


 Idag har jag äntligen testat mina nya Shimmer Cubes från The Body Shop. Jag gjorde en enkel kombination i rosa och brunt med Rich Bronze och Argyle Pink. Skuggorna är riktigt trevliga att jobba med och jag vill såklart gärna ha fler!

Också i dagens: Honey Bronze Bronzing Powder från The Body Shop Honey Bronze (färgprover), min praktiska Quick Blush i Peach-in-a-pinch från Clinique, Sun Radience Skin Tone Perfector och Beauty Base Dark Under Eye Concealer (recension här!) från Lumene, Clinique Instant Lift for Brows, Precision Mascara från IsaDora (recension här) och ständiga favoriten Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown från Too Faced.

9 kommentarer:

  1. Ja det såg ju fint ut på dig! Vet egentligen inte vad det är som gör att jag inte gillar dom, tycker dom lägger sig i veck iof. Sedan blev jag övertalad av expediten att ta den färgkombon fast jag hade tänkt ta en annan, den bruna (färger jag alltid använder). Får väl plocka fram den igen och testa!
    Tack så mycket för att du provade den så snabbt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Lurigt ibland att bli övertalad så! På mig satt de bra, men jag har alltid UDPP under.

      Radera
  2. Jag har faktiskt aldrig testat några av dessa, en av tjejerna hos TBS i stan sminkade mig med en av dom en dag och jag tyckte det satt så dåligt och liksom la sig i veck att jag aldrig tänkt köpa dom. Men med en primer kanske det blir bättre...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aj, aj... Med UDPP satt de bra på mig!

      Radera
  3. Fint! Kombon och färgerna ser underbara ut! :)

    SvaraRadera
  4. Super fin sminkning och en härlig och fin blogg. ^^,

    SvaraRadera
  5. Fin sminkning! Går kuberna att plocka oss, de kommer väl i kvartetter?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! De är lösa, så om man har flera olika kan man byta runt. Kan vara praktiskt i packningssammanhang också!

      Radera