fredag 16 mars 2012

Holofredag med Brite Bird



Holofredag igen! Även denna vecka blir det ett ljuvligt lack från Brite Bird Franken Polish, Stars Holo. Inte mycket mer att säga än att jag är lite småkär i mina egna naglar nu! Vad bär ni denna holofredag? Berätta i kommentarerna så att jag hittar er till länklistan!



Här kommer länklistan. Kul att så många är med!
Annie's Colors

Jessica
Vilda Naglar
Brilliant Nail
LeLack
Sminkan
Emma
MrsData
Make it Fab
BeautybyJenny
Bellasnaglar
Vacker & Underbar
Cactus
Nailtastic
Jennys jox

36 kommentarer:

  1. Min ser lite liknande ut fast det är två helt andra lack, Lancôme Bleu de flores + China glaze Fairy dust :-)

    SvaraRadera
  2. Det verkar som att vi är många som kört på Stars Holo i dag! Älskar min flaska! :-)

    SvaraRadera
  3. Snyggt!
    Jag kör på BFF idag, det var ett lätt val :)

    SvaraRadera
  4. Min Stars Holo är mer grön tror jag =)
    Jag är med idag också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du är med! Och kul att Brite Birdlacken är så unika!

      Radera
  5. Fint lack!
    Jag är också med idag!
    http://bellasnaglar.blogg.se/2012/march/pink-holo-or-holo-pink.html#comment

    SvaraRadera
  6. Snyggt, det var så klart slut när jag hittade dit, men jag visar indielack jag med, Pretty & Polish Martian Salad :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Attans att du inte hann shoppa...
      Pretty & Polish låter också spännande!

      Radera
  7. Så vackert! Och jag bär samma som du. Eller nej, men det är det jag visar...

    SvaraRadera
  8. Väldigt snyggt lack!
    Är också med idag:
    http://www.makeitfab.blogspot.com/2012/03/color-club-wild-at-heart.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Wilad at Heart är så himla fint!

      Radera
  9. Stars Holo är nog det lack som flest bär. Det är verkligen tjusigt! Jag har dock gröna holonaglar!

    SvaraRadera
  10. Det ser riktigt tjusigt ut!
    Idag kör jag på en gammal goding från Color Club.

    SvaraRadera
  11. Glitter Gal - Fuschia. Men efter att ha sett era swatches på Brite Birds - stars holo så måste jag bara ha de, såå snyggt:-)

    SvaraRadera
  12. Så fint! Deppar fortfarande över att jag inte fick tag i något av Brite Bird-lacken...

    Körde på en ful manikyr, om man frågaer mig, den blev helt misslyckad... Depend 058.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      En misslyckad mani är också en mani ;)

      Radera
  13. Så snyggt!! Vill också ha Sannas hololack *önskar* Jag var också med på holofredagen :)

    SvaraRadera
  14. Så fint! Det blev tyvärr inget holo för mig den här helgen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det kan det inte alltid bli :)

      Radera