söndag 11 mars 2012

LAKA Manicure Express


Jag bloggar egentligen mest för mitt eget nöjes skull, och då är det ju fånigt att bli stressad över att inte hinna med. Det händer som tur är ganska sällan, men just nu känns det dock lite trist att jag har så många spännande utskick, både fysiska och elektroniska som ligger på vänt. Å andra sidan har vi ju en hel del att se fram emot!

De fina prylarna på bilden här kommer från det (för Sverige) nya märket LAKA Manicure Express. LAKAs affärsidé är i korthet snabba manikyrer på platser med mycket folk i rörelse, högkvalitativa lack (tillverkas i samma fabriker som Chanels lack!) och välvårdade, starka naturliga naglar.


Utöver nagellack och behandlingslack finns också olika filar, hand- och fotkrämer mm i sortimentet. Allt ser väldigt trevligt ut tycker jag, dessutom verkar priserna vara riktigt justa:

Manikyr express 15 min 159:- Formning, polering, proteinbaserat stärkande underlack, valfritt lack, snabbtorkande överlack samt torkdroppar.

Full manikyr 25 min 199:- Formning, polering, behandling av nagelbanden, proteinbaserat stärkande underlack, valfritt lack, snabbtorkande överlack samt tork droppar

Pedikyr express 20 min 199:- Filning och formning, polering, proteinbaserat stärkande underlack, valfritt lack snabbtorkande överlack samt tork droppar.

Full pedikyr 25 min 229:- Formning, polering, behandling av nagelbanden, proteinbaserat stärkande underlack, valfritt lack, snabbtorkande överlack samt tork droppar

Fransk manikyr 5 min + 30:- (välj mellan silver, vitt och guld)

Jag hoppas att LAKA kommer till Malmö inom kort, i väntan på det ska jag spana in webshoppen och hugga in på lacken i pressutskicket.

4 kommentarer:

  1. Bara en tanke så här när jag sett att många fått hem LAKA. Lite synd att de skickade samma lack till alla? Kunde ha varit kul att se några av de andra också, eller vad säger du?

    Att hinna med när det är mycket på en gång är ju inte lätt, jag försöker att tänka att jag inte behöver "ta allt nu" men så vill man liksom få det gjort också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det har du rätt i, lite olika hade inte varit fel.

      Ja, man får försöka ta det lite lugnt :)

      Radera
  2. Kul med ett nytt märke! ska genast spana på vad de kan tänkas ha :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Färgutbudet ser väldigt lovande ut!

      Radera