lördag 11 maj 2013

Depends sommarkarameller

Här, mina vänner, ser ni årets sommarkollektion från Depend. Det är ett gäng färgglada karameller, krämlack, en del jelly och några med snyggt opliserande skimmer. Ljusgröna 375 kan ni redan se på i en dagens. Klicka på numret för bilder!
Flera av färgerna känns bekanta sedan tidigare, men det gör ju inget när de är så snygga. Om jag orkar ska jag göra lite jämförelser, vi får se.  Hojta till om det är någon särskild nyans ni är nyfikna på, som NOTD eller som jämförelse.

Att en del färger kommer igen är mest trevligt så man får nya chanser att införskaffa dem tycker jag. Man kan ju knappast räkna med att man sitter på fullständiga kollektioner så som en del av oss bloggare gör. Dessutom har man faktiskt en ärlig chans att göra gång på miniflaskor som dessa, och då kan det ju behövas ett köp eller två.

Här ser ni några av de färgerna jag gillar bäst.

Och här har vi utskicket. Finfin låda och världens bästa remover. Här är det dock den miljövänliga varianten och den tycker jag inte gör jobbet lika bra som den vanliga blå. (Färgerna alltså, jag och nya kameran kommer inte överens...)

7 kommentarer:

  1. Ser ut att vara ett par stycken fina!
    Kommer inte ihåg förresten om jag har skrivit välkommen hem, annars gör jag det nu! /Lotta

    SvaraRadera
  2. Blir sugen på några stycken faktiskt :)

    SvaraRadera
  3. Massor med härliga sommarfärger.=)

    SvaraRadera
  4. Stod och pillade lite på en del av dom här häromdagen. Får nog bli lite inköp framöver.

    SvaraRadera
  5. De färggladaste rekommenderas varmt!

    SvaraRadera