måndag 13 maj 2013

Orly sommaren 2013: Mashup Summer

Inkorgen är fortfarande full av falggade mejl som damp ned under semestern. Jag får helt enkelt plocka ut godbitarna! Sommarens lackgäng Mashup Summer från Orly är just sådana. Färgerna heter Harmnonious Mess, Choreographed Chaos, Beautiful Disaster, Mayhem Mentality, Sparkling Garbage och  Pretty Ugly. Grönglittriga Sparkling Garbage är allra finast om ni frågar mig, men alla fyra längst till vänster väcker sug hos mig. Är ni spekulanter på några lack från Mashup Summer?

6 kommentarer:

  1. Jag blir sugen på alla, men har köptstopp :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Attans! Men man kan alltid önska sig :)

      Radera
  2. Jag är mest sugen på Pretty Ugly och Sparkling Garbage.

    SvaraRadera
  3. Jag är absolut spekulant på en del av dom.

    SvaraRadera