fredag 31 maj 2013

Holofredag med FACE Stockholm Athena

 
Denna veckan firar jag holofredag med besked! Silverlacket Athena från FACE Stockholms nya holokollektion är verkligen magiskt fint tycker jag. Regnbågarna är fantastiskt färgsprakande, ännu finare i verkligheten än på mina bilder (jag och nya kameran=fortfarande inte helt kompisar).

Lackegenskaperna är excellenta. Här ser ni två tunna lager, på underlack (IsaDora Second Nail), utan överlack. Är man noggrann och lackar flödigare skulle man mycket väl kunna klara sig med ett lager. Flaskan rymmer 14.2 ml och kostar 169 kr. Jag vill ha alla färgerna. Tänk om man kunde få mängdrabatt...

Hur firar ni idag? Berätta gärna i kommentarerna, så länkar jag vidare så fort jag hinner!



Little Miss Nailpolish
Colourbyte
Älvorna och Alvernas land
Nailed it
A Strangershouse
Fröken Nilssons färger
Gelic
Bookpolish
Lacky Corner
Nail Lacquer Love
All Coloured up 
Sminkan, gånger tre!
Fru Vesa
LeLack
Vacker & Underbar

36 kommentarer:

  1. Oj vad vackert! Vill ha! Måste till ett face! ;)
    Jag är med idag! Med glitter och hjärtan! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det måste du :)

      Så fint med hjärtan!

      Radera
  2. Det där var riktigt fint. Måste jag undersöka mer! Kolla färger ...

    Jag är med idag, med OPI My Private Jet och lätt teoretiska grubblerier kring holografiska definitioner.

    SvaraRadera
  3. Oj jösses vilket fantastiskt vackert lack,...jag vill också ha :-D

    Jag är med idag,med ett Color Club som visats förut på många bloggar,men tål att visas upp ännu en gång ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det kan jag förstå :)

      Det tåls verkligen att ses igen!

      Radera
  4. Nämen åh! Har du ett sånt fint!

    SvaraRadera
  5. Spännande! Det där måste jag kolla upp :)

    Jag deltar med en "klassiker" som visats på nästan alla bloggar redan: Jades Psicodelica

    SvaraRadera
  6. Vilka läckra regnbågar!!
    Jag är med denna vecka oxå, även denna gång ett grönt bidrag :)
    http://frokennilssonsfarger.blogspot.se/2013/05/layla-emerald-divine.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Wow vilken fin gröngöling :)

      Radera
  7. Väldigt vackert! Kul med lite "nya" märken på marknaden.
    Jag är också med idag! Visar ett Hologlam i underbart solsken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag, jättekul!

      Vilka fina hologlam-bilder!

      Radera
  8. Åh va fint, synd att varje flaska är så dyr. Mängdrabatt hade vart nått de.. ;)

    Jag är med och kör lite holo-dotticure idag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, mängdrabatt hade varit gött ;)

      Underbar manikyr hos dig!

      Radera
  9. WOW!!!! Vilket sprak!! Måste sticka till FACE i helgen... Jag är med idag med en lite mer dämpad holo:)
    http://bookpolish.blogspot.se/2013/05/glitter-gal-lizard-belly.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det rekommenderas varmt :)

      Lizard Belly är också superfint!

      Radera
  10. Där var ju inte dumt!

    Jag firar med ett orange holo idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, visst är det fint!

      Orange ftw!

      Radera
  11. Ooh, så fint!
    Jag är med idag med ett china Glaze.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är förtjust!

      Härligt med CG hos dig!

      Radera
  12. Åh, vad fint! Härliga regnbågar! Jag är med massor idag eftersom vi inte vet om Emma hinner. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det!

      Gött med hela tre lack hos dig idag! Tack för dem!

      Radera
  13. Wow! Fina regnbågar! Jag är med, och bjuder på ett Jadelack.

    SvaraRadera
  14. Jag är med.. Tryckte på publicera 23:59 mn sen bestämde sig internet för att krångla så jag tror inte att det publicerades förrän efter tolv.. vet inte om det räknas då?

    SvaraRadera
  15. Jag har inget hololack att visa den här veckan, men ditt var väldigt vackert! Vilka regnbågar!

    SvaraRadera
  16. Finfina partyregnbågar! Måste spana in de här lacken vid tillfälle. Jag hann inte vara med igår, får bli hololördag för mig:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är verkligen värda att spanas in!

      Jag inväntar hololördag då ;)

      Radera
  17. Verkligen fint:)

    Jag visade holografiskt men missade att tala om att jag var med på Holofredag, så kan det gå när det händer för mycket i det verkliga livet utanför bloggen så man inte har alla tankarna på rätt ställe. Bot och bättring till nästa fredag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Verkligen livet pockar verkligen på ibland, här också :) Nu är du iallafall länkad, bättre sent än aldrig :)

      Radera
  18. Wow! !
    Jag var med också, men glömde kommentera. ..

    SvaraRadera