söndag 26 maj 2013

Rockig NailArt Sunday med Orly och IsaDora


Det är inte ofta jag lyckas vara med på NailArt Sunday, men idag är det dags! Jag är med med två tjusiga nyheter från Orly och IsaDora. Lacken är Black Pixel från Orly MegaPixel FX och det lösa glittret Black Glam från IsaDora.




Veckans tema är rock, och detta var väl ganska rockigt? Det är lite ovant att vara så sträv om naglarna, men det känns oväntat bra tycker jag. Manikyren känns hållbar och glittret var lätt att ha att göra med. Det återstår att se hur lätt det är att ta bort....

16 kommentarer:

  1. Helt klart rockigt och kul att du är med idag:)

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Tack, det tycker minsann jag också ;)

      Radera
  3. Vad coolt! Det ser jätterockigt ut!

    SvaraRadera
  4. Hade exakt den här kombon i tankarna men det blev inte av att jag gjorde den. Skitsnyggt ju. :)

    SvaraRadera
  5. Black Pixel ser jättesnyggt ut! Jag är nöjd med att det är på väg hem till mig. :-)

    SvaraRadera
  6. Snyggt!!
    Intressant att veta hur glittret är att få bort, så uppdatera gärna om det :)

    SvaraRadera