torsdag 30 maj 2013

Depend Rough Sparkle 2062 Primrose


Naglar, nyheter, ögon eller recensioner? Så många inlägg på lut, så lite tid! Som ni ser blir det mer lila och mer Depend, närmare bestämt Rough Sparkle 2062 Primrose. Och ja, det KAN vara så att den är målad över 368 som jag visade igår. Enformig färgskala kanske, men praktiskt när man har mycket att lacka igenom. Vad tycker ni om Primrose? Jag tycker att det är småtrevligt, men gillar resten av kollektionen bättre, exempelvis röda Poppy.

10 kommentarer:

  1. Väldigt snygg färg! Gillar att det ser så sparkly ut :)

    SvaraRadera
  2. Tycker att det ser väldigt fint ut. Blir lite sugen måste jag erkänna :)

    SvaraRadera
  3. Jag börjar vänja mig vid strukturlack, men tycker nog inte att den här färgen är nån direkt hit egentligen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns roligare nyanser håller jag med om, det röda i samma kollektion, tex.

      Radera
  4. Jag ÄLSKAR denna fägen, oh my! Den sitter liksom mitt i prck!

    SvaraRadera