måndag 27 maj 2013

Dagens öga med Pale Vanilla, Shimmery Grey och Hazel Brown

Det var på tok för länge sedan jag visade något öga för er. Här ser ni ett med nyheterna från Apotek Hjärtats eget smink- och hudvårdsmärke Apolosophy. Produkterna kändes helt okej, men kanske inte fantastiska. Bra basgrejer!

Här ser ni vad jag använt: Gamla trotjänaren CORALista från Benefit på kinderna, Double Effect Eye Shadow från Apolosophy i Pale Vanilla, Shimmery Grey och Hazel Brown, Honey Bronze Bronzing Powder (färgprover) från The Body Shop, UDPPApolosophy Bombing Lash Mascara, Colour Impression Eye Pencil i svart och Velvet Lipstick i Very Berry. Kajalen var riktigt bra. Jag är inte å förtjust i svart kajal, men skulle kunna tänka mig att skaffa denna i brunt.

2 kommentarer:

  1. Äsch, du klär fint i svart kajal ju. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Man jag trivs nog ändå bättre i brun :)

      Radera