onsdag 29 maj 2013

Holografiska lack från FACE Stockholm

Mycket lacknyheter här nu, men det är ju spännande, särskilt de som är av holografisk natur! FACE Stockholm har släppt en kollektion med sex stycken holografiska nagellack. Jag har ett av dem i min hand just nu och kan avslöja att holoeffekten är makalöst fin. Som ni säkert kan gissa får ni se mer av lacket på fredag, missa inte det!

Färgerna i heter: Aphrodite, Leto, Athena, Thea, Eos och Aura. Jag vill givetvis lägga vantarna på hela gänget! Vilka färger bli ni mest sugna på?

Nu när jag ska klicka "publicera" inser jag att jag inte har någon svensk prisuppgift. Jag får återkomma med det på fredag.

12 kommentarer:

  1. Spännande. Ser ut att vara fina färger.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst gör det! Inte för pastelliga och mesiga.

      Radera
  2. Vill minnas att det var 145 kr eller kanske 175, i svensk butik... Osäker på om det är dessa jag sett i deras butik i Göteborg, eller om det är en tidigare serie? Är de lika färgstarka som på promobilden? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Vad jag vet är de så färgstarka, men jag har inte sett alla *funderar febrilt på var närmsta FACE-butik ligger*...

      Radera
  3. 169 läste jag hos Lgb. De ser jättefina ut, särskilt den gröna. Enligt Sminkan är dock väldigt många Face-lack identiska med Color Club så vill se swatcher och helst jämförelser innan jag köper för att se att så inte är fallet här...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hrm, hrm, jag har nog ändå uppfattat dessa som knalligare än CC, men det är ju svårt att veta innan man sett live.

      Radera
  4. Ser ut som en godisbutik när alla lacken har runnit ut så där som de har på bilden:)

    SvaraRadera