tisdag 28 maj 2013

IsaDora Sugar Crush

Även IsaDora tillhandahåller "sandpapperslack". De är tio till antalet och färgskalan föredömligt knallig. Kollektionen heter Sugar Crush, vilket jag tycker är en passande beskrivning. Tänk sockerkant på glammig drink! Än så länge får ni hålla till godo med mobilbilder, jag ska nämligen laga middag asap.
 
Färgerna heter 100 Diamond Crush, 104 Purple Crush, 106 Pink Crush, 120 Candy Crush, 122 Love Crush, 124 Coral Crush, 126 Sky Crush, 110 Turquoise Crush, 128 Ocean Crush och 130 Pool Crush. Diomond, Candy och Pool ser ni på bilden ovan. Jag är mest nyfiken på kleinblå Pool, så det tänker jag ge mig på först.

Sugar Crush Nails kostar 79 kr och finns redan i butik.

14 kommentarer:

  1. Dom är superläckra. Jag har skaffat sju av dem. Pool Crush var den första jag testade. Extremt snygg, enligt mig. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ser fram emot att hugga in p åden!

      Radera
  2. Ja, pool crush är supersnyggt! Det är det enda jag provat hittills men det blir fler kan jag garantera. Sitter bra också med tanke på att man inte har ngt överlack.

    SvaraRadera
  3. Jag har testat Coral Crush och det är fantastiskt vackert! Här har de gjort en fullträff IsaDora!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den färgen är jag också grymt sugen på!

      Radera
  4. Jag har coral crush på naglarna och det blir rätt så orange. Tyvärr så blir naglarna vassa av lacket.Men jag testade med ett lager överlack och ser faktiskt ingen större skillnad.
    Ska testa Sky Crush senare idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Med och utan underlack måste jag också testa. Det är ju coolt om det kan bli blankt också!

      Radera
  5. Jag stod och höll i Coral Crush igår inne på Kicks, tyvärr var det ingen som ville komma och ta betalt så jag fick lägga den och gå. Sen hittade jag inte den på andra ställen på min "stadsrunda". Men en annan gång så.../Lotta

    SvaraRadera
  6. Tycker dom ser riktigt trevliga ut för att vara sandlack.

    SvaraRadera
  7. Jag kollade på dessa på maxi och föll för Coral Crush. Har dock inte köpt den och det lutar nog åt OPIs miniset om jag vill testa strukturlack... Coral Crush verkar vara ganska lik Jinx.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har lite dålig koll på OPIs. De har kommit i så många omgångar att min just nu extremt virriga hjärna inte hänger med :)

      Radera