torsdag 2 maj 2013

Holofredag?

Ingen holofredag hos mig idag. Jag fick tydligen varken med mig holografiskt överlack eller några andra hololack på resan. Istället bjuder jag på medelhavsturkosa Kickslacket Cucraco Punch framför en palm och litar på att ni håller holo-fanan högt därhemma! Nästa vecka är jag åter i vardaglunken, så då ses vi som vanligt.

Hoppas att ni har det fint därhemma. Jag och familjen njuter av medelhavsbad, höga härliga berg, gömda stränder, ljuvlig växtlighet och mycket god mat.

14 kommentarer:

  1. Hehe men det är ju torsdag idag! :D

    SvaraRadera
  2. Fin färg.=) Perfekt semesterfärg.

    SvaraRadera
  3. Det är väl inte holofredag hos någon i dag ;)

    SvaraRadera
  4. Hehe hoho, tänkte precis som Sara:D Men gissar att det inte blir holofredag för dig imorgon heller...

    SvaraRadera
  5. Njut av semestern och så tar vi en "riktig" holofredag nästa vecka istället. Fast jag ska fira lite för mig själv i alla fall och har precis tidsinställt lite lunchholo för morgondagen.

    SvaraRadera
  6. Hihihi nu när jag skriver detta så är det fredag,och jodå jag bidrar,som så många andra bloggare gör.
    Hoppas ni har en uuuunderbar semester :-)

    SvaraRadera
  7. Jag firar ändå förstås, bland vitsippor istället för bland margaritas! =)
    Hoppas du har en ljuvlig semester!

    SvaraRadera
  8. hihi, hoppas du får en fortsatt fin semester! :D

    SvaraRadera
  9. Det låter som du har det alldeles underbart nu! Det blir nog lite holo idag ändå =)

    SvaraRadera
  10. Det låter som du har det riktigt gött på semestern och det tycker jag du är värd :)

    SvaraRadera
  11. Det var ett väldigt fint lack! Roligt att höra att ni har det bra! Låter så himla mysigt! / Lotta

    SvaraRadera
  12. Jag är med! Äntligen får jag visa mina Hologlam efter allt krångel med min ebayauktion...

    SvaraRadera
  13. Jag är också med! Ha det så skönt i värmen :-)

    SvaraRadera
  14. Hej allihop! Vad kul att ni firat så fint! Och tack för era kommentarer. Vi har haft en himla skön semester. Så kul att jag inte hade koll på vilken veckodag det varit :)

    SvaraRadera