fredag 10 maj 2013

Spirande holofredag

Holofredag idag igen, känns ju som att det var fredag alldeles nyss... Jag har fortfarande veckans grön onsdags-manikyr på naglarna, 375 från s Depends sommarkollektion, så jag beslöt att utgå från det. Istället för att ta mitt vanliga holografiska överlack, toppade jag med 2035 Laurel Green, också från Depend. Deras holosar är ju ganska skira, så jag tycker att de funkar bäst över annat färgat lack.



Vad kör ni idag? Berätta i kommentarerna så länkar jag så fort jag hinner!



Colour it
Vacker & Underbar
All Coloured up
Fastnaglad
Roxcat
Lindas Nailorama
Älverna och alvornas land
Jennys jox
Colour Byte
Tennnails
Little Miss Nailpolish
Nailtastic 
Honi
Sleepy Elin
Lacky Corner
Nageldraken
A Strangershouse
Sminkan X2

42 kommentarer:

  1. Fint, även om jag hade velat ha lite mer färg i det. :-)
    Jag är med på holofredag idag, med en skönhet som visats mycket på olika bloggar...:-)

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Vilken härlig färg. Jag bjuder på ett holo från Jade, min favorit bland mina holosar!

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag har läst din blogg, men jag tror faktiskt aldrig att jag har kommit mig för att kommentera förut... Du har jättefina naglar, verkligen bra matchning mellan hololacket och det som du har under.
    Jag har kört på ett hololack idag och passade på att vara med på din Holofredag, så jag har länkat till dig från min blogg, så du får gärna tala om ifall du har någon särskild preferens för hur du vill att jag ska referera till dig, eller om det är något annat så är det bara att säga till.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla :)

      Vad kul att du är med! En länk uppskattar jag alltid, och en kommentar såhär så att jag hittar dig. Välkommen till holofredag!

      Radera
  4. Vilken härlig vårgrön, det var en bra kombination! Jag visar en snygging från Hologlam-kollektionen idag =)

    SvaraRadera
  5. Jag är med, med ett CG! :-)

    SvaraRadera
  6. Underbar somrig färg :-D
    Jag är med idag,och jag visar ett China Glaze :-D

    SvaraRadera
  7. Väldigt snyggt! Jag hittade en holobild i telefonen så jag är med idag trots datorkrasch ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Bra jobbat, telefonen kan rädda det mesta :)

      Radera
  8. Härlig vårfärg:) Faktiskt inte med idag, hade ingen fatalt misslyckad holomanikyr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Man kan inte vara med jämt, det kommer ju fler fredagar :)

      Radera
  9. Den var fin! Somrigt!

    Jag vill gärna vara med på holo-fredag, Nubar Prize!

    SvaraRadera
  10. Väldigt fint!Jag är med idag med Cosmic Forces som jag hoppas får hänga med iom de holografiska glittren.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Cosmic Forces var ju jättesnyggt!

      Radera
  11. Vilken fin vårfärg. :D Och välkommen tillbaka från semestern ;) ä Jagr inte med för jag kör smitten-tema men det hindrar ju inte att jag kikar in här ändå :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, dubbelt upp! Vad kul att du tittar in ändå! Smitten-tema låter skoj, jag kikar inom så fort jag hinner!

      Radera
  12. Snygg kombo! :D
    Jag är med idag med en gammal goding som egentligen hör till en julkollektion ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Den funkade året om, tycker jag!

      Radera
  13. Vad tjusigt det blev!

    Jag är med i dag. :-)

    SvaraRadera
  14. Jag är med och sportar lila holo!

    SvaraRadera
  15. Jag var med igår! Visade lite lugn, lila holo från China Glaze :)

    Och jag tycker du matchade ditt Depend-lack med helt rätt underkläder. Supersnyggt!

    SvaraRadera
  16. Blev väldigt lyckat! Väldigt söt och fin vårfärg. Jag var på resande fot så lyckades inte vara med på holofredag tyvärr, får njuta av era bilder...

    SvaraRadera
  17. Vad fint det blev! Jag tycker att det ser så härligt somrigt ut.

    Jag var också med igår :)

    SvaraRadera
  18. Vilket fint vårholo!

    Jag var med igår - för en gångs skull - med Jade Vermelho Surreal och en tapemanikyr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Vilken finfin manikyr du visade!

      Radera
  19. Jättefint! Känns väldigt vårig :) Jag var med igår med inte lika våriga Magia från Jade!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Magia är alltid lika kul att se, ett av de bästa hololacken tycker jag.

      Radera
  20. Åh, vad fint! Jag var med dubbelt upp igår. Jag kommenterade dock inte för när jag var in och snokade så hade du inte hunnit få upp holoilägget än. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Klart du är med, sorry att jag missade först!

      Radera