tisdag 28 maj 2013

Turkos linje

En av anledningarna till färre dagens öga här i bloggen är att jag sminkar mig snarlikt de flesta dagar. Med undantag för den turkosa "lördagslinjen" här såg jag likadan ut hela förra veckan. Bra betyg till IsaDoras Eyephoria-skugga 03 Desert Pearl!


CORALista från Benefit, concealern Strandgyllen (färgprover) från IDUN Minerals, IsaDoras nya Eyephoria i 03 Desert Pearl, UDPPHypnôse Star Mascara från Lancôme, Eyebrow Styler Color & Shape , IsaDor,aInliner Kajal och Eyebrow Lifter (färgprov) från IsaDora, Chubby Stick i Oversized Orange från Clinique, Metallic Eye Definer Pencil i Copper Brown från The Body Shops julkollektion Christmas Rocks längs övre franslinjen och 24/7 glide-on eye pencil i Electric och Flispide från Urban Decay längs undre

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack! Jag fick blanda för att få precis som jag ville ha :)

      Radera
  2. Snyggt med lite färg under ögat! Och ögonskuggan är bara sååå fin! Får jag fråga vad du använder när du sätter på den? Pensel eller finger? Jag har Golden Sand men känner ett litet behov av att köpa Desert Pearl också! /Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar!

      Jag är ofta för lat för att skriva ut ordentligt, sorry! Just här har jag lagt på skuggan med pensel, men när jag vill har mer metalliskt resultat gnider jag på med fingret. Båda funkar tycker jag!

      Och jag känner behov av Golden Sand, hihi :)

      Radera
  3. Piffigt med lite turkost som förhöjer det neutrala!

    SvaraRadera
  4. jättefint med en turkos touch :)

    SvaraRadera