söndag 12 maj 2013

Vårgrönt öga på osäker grund

Varje vår blir jag sugen på att plocka fram Sannas tjusiga Sanfiedore-palett. Senast gjorde jag det strax innan Kreta och såhär såg jag ut då. Ingen skugga över skuggorna, brist på tryck i färgen och färg på glid skylles på underlaget (recension kommer).

Till ögonen: paletten, Lily Lolos primernyhet Prime Focus Eyelid Primer, Hypnôse Star Mascara från Lancôme, concealertrion Cover & Correct (recension här) från Kicks Private Label, Eyebrow Pencil Waterproof i 34 Light Brown från IsaDora, och kajalen Green Card från Make up Store.

Till kinderna: CORALista från Benefit.

4 kommentarer:

  1. Någon mer än jag alltså som inte gillade primern? Funderar. På recension men jag har så svårt att skriva ihop de dåliga..

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag också är svårt, men det kommer en endera dagen :)

    SvaraRadera
  3. Det ser alla fall fint ut.

    SvaraRadera