fredag 24 maj 2013

Glittrig holofredag med Orly

En glittrande skönhet som Sparkling Garbage kan inte vänta länge. Det är en kallgrön full med holografiskt glitter. I solen blir det faktiskt regnbågar, även om det inte riktigt syns på mina bilder. Så fint och glittrigt, som en lite julgran på tassarna mitt i sommaren!

Sparkling Garbage kommer från sommarkollektionen Mashup Summer från Orly.

Hur firar ni holofredag idag? Kommentera gärna och berätta så hittar jag er mellan amningar, möhippor och trettioårsfirande i helgen.

Little Miss Nailpolish
Claws in Color 
Color Byte
All Coloured Up
Vacker & Underbar
Tennnails 
Nail Me
Cactus
Fru Vesa 
Älvorna och Alvernas land
Nailed it
Nageldraken
Fröken Nilssons Färger
Emma
Sminkan, dubbelt upp!

41 kommentarer:

  1. Det där var riktigt vackert! Har sett att den är skir på andra bloggar. Hur många lager har du på de här bilderna?
    Jag är med idag! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Jag glömmer nästan alltid skriva hur många lager jag har, sorry. Här är det tre.

      Radera
  2. Supervackert. Det där måste jag ge mig på snart. Jag är med idag med en rosa sötsak.

    SvaraRadera
  3. En silvergran med många färgglada kulor i, tjusigt!

    Jag är med på holofredag, med Jade Deja Vu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken bra beskrivning :)

      Kul med Jade!

      Radera
  4. Det där var inte så dumt! Jag firar med ett lack från H&M :)

    SvaraRadera
  5. Väldigt fint!
    Jag är med idag. Firat med inköp på MediaMarkt och lack från Australien!

    SvaraRadera
  6. Åh!! Min favorit i kollektionen. Så snyggt!!

    SvaraRadera
  7. Himla glittrigt och snyggt! Jag är med idag!

    SvaraRadera
  8. Åh, gud.. Det där är så snyggt och dina bilder gör mig inte mindre sugen på det!

    Jag är med idag, jag också..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Trevligt att höra :)

      Kul att du är med :)

      Radera
  9. Tycker det är lite blekt ändå...
    Jag är med idag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Liiiite knalligare kunde det ha varit :)

      Kul att du är med :)

      Radera
  10. Fint men jag hade nog fått använda underkläder.. har svårt för så skira holosar..

    Jag är med idag! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska testa med underkläder också sen. Kul att du är med igen!

      Radera
  11. Tycker det var jättevackert,gillar just att det är lite skirt.Man får känslan av havsgrönt vatten,....någonstans i ett annat land!

    Jag är med idag :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm, havsgrönt!

      Kul att du är med!

      Radera
  12. Jag tycker tyvärr att färgen ser lite blaskig ut, hade önskat att den varit mer intensiv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite mer intensitet hade inte varit fel :)

      Radera
  13. Snyggt! Hade också velat ha lite mer intensiv färg, men ändå fint! Tyvärr inget holo för mig idag...

    SvaraRadera
  14. Tycker det är superfint med den här bleka färgen :) Jag är också med idag: http://www.nailedit.se/2013/05/gosh-549-holographic-hero.html

    SvaraRadera
  15. Glittret ser ju helt underbart ut!

    SvaraRadera
  16. Jag är lite för sen, men jag hoppas att jag kan få med ändå... :-) Jag visar samma lack som du - visst är det tjusigt! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättekul att se SP hos dig också!

      Radera
  17. Urtjusigt och skönt somrigt även om det inte är så knalligt i färgen.
    Är med idag http://frokennilssonsfarger.blogspot.se/2013/05/china-glaze-omg-ufo.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha menar såklart att jag va med igår ;) lite sen att meddela detta bara!

      Radera
    2. Tack!

      Kul att du är med! Jag är så sen med länkandet nuförtiden att det inte är så bråttom :)

      Radera
  18. Oj vilket discobling! Jag är med med ett Hologlam:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det tjusigt!

      Kul att du är med :)

      Radera
  19. Lite jul så här i slutet av Maj är väl inte så tokigt:)

    SvaraRadera
  20. Härligt holo du visar! Och vad många vi är som är med! Hurra för holofredag!

    SvaraRadera