tisdag 14 maj 2013

Orange från igår

Igår slog jag till med en orange vardagssminkning. Ögonskuggorna är Torch från Smashbox och IsaDoras nya Eyephoria i 03 Desert Pearl. Resten av produkterna jag använt ser ni nedan:

Mineralfoundation pressade rouget Hallon och concealern Strandgyllen (färgprover) från IDUN Minerals, UDPPHypnôse Star Mascara från Lancôme, Eyebrow Lifter (färgprov) från IsaDora, nyheten Miracle Lip Sorbet från Lumene i 14 Fresh Morning och Metallic Eye Definer Pencil i Copper Brown från The Body Shops julkollektion Christmas Rocks.

11 kommentarer:

  1. Strandgyllen tycker jag är super, vad gillar du den? Fin sminkning, har inte testat något från smashbox, vad tycker du om märket?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är inte så dum! Jag ska försöka formulera en lite längre recension snart :)

      Smashbox är kanon! Jag har mest testat ögonskuggorna, men de är verkligen bra.

      Radera
  2. Va fint det var med orange! Varför använder man det så sällan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag vet inte, man borde göra det oftar för det är himla fint!

      Radera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. Mer orange till folket, säger jag! Superfint, men man har det aldrig på sig av någon anledning! FY, vad jag blev sugen på orange nu..*springer genast till sminklådan för att se om jag har något orange att lägga på ögonen*

    SvaraRadera
  5. Väldigt fint! Ja du inspirerar! Jag har en gammal orange från MUS som jag antagligen kommer att pilla lite på i morgon bitti.../Lotta

    SvaraRadera