söndag 9 december 2012

Koppar och grönt

Häromdagen plockade jag fram en favoritpalett från Too Faced, nämligen Eye Love Eye Shadow Collection. Jag har använt skuggorna Heaven. Push-up och Honeymoon. Färgkombinationen är långtifrån ovanlig här hos mig, men ibland är det skönt med säkra kort. Skuggorna i är verkligen bra, den är en av mina mest användbara Too Faced-paletter!

Paletten Eye Love Eye Shadow Collection från Too Faced, fina rouget Gradient Powder Blusher från Cliniques förra höstkollektion The New Black Collection – Black Honey Trend, UDPP, High Impact Extreme Volume Mascara också från Clinique,  Metallic Eye Definer Pencil i Pure Gold från The Body Shops julkollektion Christmas Rocks, Quickliner for Eyes Intense i Intense Ivy från Clinique och concealertrion Cover & Correct från Kicks Private Label.

8 kommentarer:

  1. Koppar och grönt är en så himla fin kombination tycker jag.=)

    SvaraRadera
  2. Håller med, det är superfint!

    SvaraRadera
  3. Verkligen jättefint, så fin kopparnyans :)

    SvaraRadera
  4. Mycket fint! Jag är också väldigt förtjust i den paletten, hade den med mig till Sthlm förra helgen. Hade Centaur med men i övrigt använde jag bara skuggor från den paletten...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, dem är så himla bra! Centaur är också väldigt fin :)

      Radera