söndag 2 december 2012

Första adventstävling med IDUN Minerals

I samarbete IDUN Minerals med tävlar jag ut en finfin julklappsnecessär lagom till första advent. I necessären (som kostar 499 kr, värde 1100 kr) finns, en mineralfoundation, en infällbar kabukiborste, en fickspegel och en Gull mascara.  Vill du vara med och tävla? Berätta i kommentarerna vad du önskar dig mest i julklapp! Glöm inte att ange din e-postadress.

Vinnaren kontaktas via mejl och presenteras i bloggen. Tävlingen är öppen en exakt en vecka från och med nu. Endast boende i Sverige kan delta. Vänner och familj till mig får inte delta.

52 kommentarer:

  1. Jag önskar mig en riktigt lyxig och dyr parfym!

    SvaraRadera
  2. Jag önskar mig ett besök hos frisören, för mitt hår börjar se riktigt trist ut. (cat1989@hotmail.com)

    SvaraRadera
  3. Men jösses vilket bra pris! Stort habegär där! Jag önskar mig såklart massor av skönhetsprodukter, men det jag önskar allra hetast är att min sambo får ett nytt kul jobb. Efter 23 år på samma arbetsplats (Landvetter inom SAS-concernen) så är han märkligt nog sist in och blev permitterad när de drog ned på personal.

    SvaraRadera
  4. Vilken fin tävling!

    Jag önskar mig nya Harry Potter-böcker då det fattas sidor och ryggarna på mina är borta då jag läst sönder dem. Och så önskar jag mig en resa till London för mig och min sambo.

    SvaraRadera
  5. Det jag önskar mig mest i julklapp är faktiskt att barnen kommer på något eget kul som inte står på min önskelista. Utan något dom klurat ut själva. Som förra året när äldste grabben köpt olika smaksatta honungsburkar till mig. Kan starkt rekommendera kanelhonung på kex! Mums!

    SvaraRadera
  6. Jag önskar mig julte från England. Fortnum and masons julte eller harrods, samt par mysiga julljus från Yankee candle.

    SvaraRadera
  7. Åh det jag önskar mig mest är sigmas extravaganza brush kit, men det kommer jag nog inte få med tanke på vad det kostar :) men önska sig kan man ju alltid :)
    Så kul med en tävling och vilket superbra pris!

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. Ooops - hela adressen kom visst med...

    SvaraRadera
  10. Då kommer inlägget här igen utan min hela adress:
    Gu ett sånt fint pris! Jag önskar mig Byredo Blanche av maken:) Å snälla barn - från barnen;)

    Kram från
    Sofie
    sofie@grafstrom.nu

    SvaraRadera
  11. Jag önskar mig en mysig och gosig pyjamas. Att invigas på juldagen som i den här familjen är pyjamasdag. Man lallar alltså omkring i pyjamas hela dagen. Kan starkt rekommenderas. :)

    jennyedwall(@)gmail(.)com

    SvaraRadera
  12. Jag önskar mej ett jobb! Utöver det så vill jag gärna ha ett par snygga nagellack, gärna från Deborah Lippmann.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Asch, glömde adressen... frokenfrodig@gmail.com

      Radera
  13. Det jag allra hels önskar mig är (självklart) beautyrelaterat! Jag var inne på Kicks för ett par veckor sedan och provade Cliniques nya Chubby Stick i färgen Voluptuous Violet, och jag föll pladask! Så kära tomten, ett sådant Chubby Stick önskar jag mig!

    Min mail:
    nora.miriam @ hotmail.com

    SvaraRadera
  14. I julklapp önskar jag att jag och min sambo får en ny säng som jag får mindre ont av att ligga i. Lär inte ska hända men önska kan man ju...

    SvaraRadera
  15. Jag önskar mig Clean julask med fyra 30 ml dofter. Kostar 699:- på Åhlens....(om Santa läser den här)

    SvaraRadera
  16. Jag önskar mig en ny plånbok då min är så sliten.

    Min mejl: cam.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Mest av allt önskar jag mig en systemkamera, så jag kunde fotografera fina bilder och bevara dem som minne. :)

    Min e-post: daniela_fagerstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag önskar mig en stavmixer till jul!
    emelina@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag önskar mig allra mest shadow bon bons från too faced!

    SvaraRadera
  20. Jag önskar mig en systemkamera i julklapp. Och att jag får vara kvar på jobbet nästa år.. mitt uppdrag räcker bara året ut.

    kashayasblogg@yahoo.com

    SvaraRadera
  21. Jag är gärna med!
    Jag önskar mig en högtalare till iPhone.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  22. Jag önskar mig ha min fina farmor levande ett tag till. Men förutom det så vore det kul med en e-bokläsare eller presentkort till nån duktig frissa.

    Ha det gott och hoppas både du och bebisen mår bra!

    norsk.skogis@gmail.com

    SvaraRadera
  23. Önskar mig ett heltidsjobb och en egen lägenhet. Annars har jag allt jag behöver...

    anna.lavevender@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Kära tomten, i år önskar jag mig en vit Helmer från IKEA som jag kan ha alla mina nagellack i. Just nu står det nagellack i bokhyllan, ovanpå skrivbordet samt i skrivbordslådan, i badrumsskåpet, på vardagsrumsbordet och på köksbänken. Det är alltså inte bara för min skull, min sambo vill också väldigt gärna att jag ska få en Helmer.

    Mvh Elin @ sleepy.elin@gmail.com

    P.S. Jag äter ALLTID min grönsaker! D.S.

    SvaraRadera
  25. Jag önskar mig ett presentkort hos min hudvårdsterapeut eller på Body Shop.

    mavvek [at] gmail . com

    SvaraRadera
  26. Jag skulle bli superglad om tomten överraskade mig med en systemkamera i julklapp!

    SvaraRadera
  27. Jag önskar mig en ipad

    SvaraRadera
  28. oj glömde min mail
    lot2@spray.se

    SvaraRadera
  29. Jag önskar mig grejer från Jurlique och Pai skincare, verkar vara trevliga märken. Och så önskar jag mig vitamin C i pulverform :) Nagellack är aldrig fel heller :P

    helgesson.therese@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Mitt intresse för konst har ökat väldigt mycket på sistonde, så jag önskar mig ett stativ med canvastavlor och alla möjliga sorters akvarell/oljefärger att få måla med. Jag blir så lugn när jag får använda mina penslar och uttrycka mitt sinne i färger =)

    aidasmakeup@live.se

    SvaraRadera
  31. Jag önskar mig en trave härliga böcker!


    johannavlundberg@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag är i valet och/eller kvalet mellan två önskningar (om vi ser till det materiella): En systemkamera och en iPad vill jag ha! I övrigt önskar jag mig att 2013 blir ett bättre år än 2012 för familjen, det har varit mycket tråkigheter med sjukskrivning, dödsfall och annat.

    SvaraRadera
  33. Att vi alla ska få vara friska och behålla våra jobb. Och så något lite mer världsligt... Den här urtjusiga sminkförvaringen: http://www.lannamobler.se/sv/korgar-lador-och-skrin/nomess-sminklada-balsabox-personal Mia.eldh@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Jag önskar mig en lagom varm träningsjacka så jag kan vara ute och springa även i vinterväder.

    zara_m@spray.se

    SvaraRadera
  35. Jag önskar mig en bärbar dator. Är i stort behov utav en när man går på högskolan. :)

    busan_madde@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Min älskade Jet Set klocka gick sönder så här lagom till den stressfulla decmebermånaden så jag önskar mig en ny vardagsklocka. (och det hemskt gärna före julafton!)

    lela(at)lelack.se

    SvaraRadera
  37. Det jag önskar mig i julklapp är smink då jag precis har hittat intresse för det, så en härlig ögonskuggspalett skulle inte vara helt fel.

    Ha det fint!

    johannathelin@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Jag önskar en flygbiljett till England, så jag äntligen kan få träffa min brorsdotter för första gången. Som den fattiga student jag är så har jag inte pengar till det, och det är så tråkigt för jag tycker familjen är himla viktig, så det skulle vara otroligt roligt att träffa henne och min bror :)

    fridapaulsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Jag önskar mig en resa till solen. Den här hösten har varit så jobbig pga graviditetsillamående så nu när det börjar ge sig skulle jag mycket gärna vilja ha en vecka i värmen för att få njuta och vila upp mig.
    ingrid.sunding@gmail.com

    SvaraRadera
  40. Jag önskar mig kraft att jobba på och gå framåt under några prövande månader.Och sen lite fina parfymer...gärna prover från Frederic Malle...viveka.wagneklev@bredband.net

    SvaraRadera
  41. Jag önskar mig en fin klocka från Guess, men den är rätt dyr så jag får nog nöja mig med att drömma om den tills vidare.. =)

    SvaraRadera
  42. Illamasqua Freak Gift Set! Tvåa på listan är tjocksockar, haha :)

    lundgrenamanda@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Jag önskar mig en tauering på handleden
    ninxfia@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Jag önskar mig de två senaste lacken från a england, de ser jättefina ut.

    ann-sofie.pettersson1@bredband.net

    SvaraRadera
  45. Jag vill vinna en biljett till eurovision songcontest i malmö :) Man vet aldrig när eller ens om det kommer hållas i Sverige igen och det är en upplevelse jag gärna vill uppleva :)
    håller dessutom tummarna för detta underbara sminkkit!

    juliawwallin@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Det jag önskar mig mest i julklapp är att hela familjen ska vara samlad och ha det underbart tillsammans. För det är vad julen handlar om. Och då detta kommer att vara den första julen utan mormor, då hon tragiskt gick bort 1 september i år, kommer det kännas extra viktigt att bara få umgås med familjen.

    buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Vilken trevlig tävling!

    Jag önskar mig boken Söta saker av Therésia Erneborg i julklapp, så att jag får lite inspiration till att baka.

    beldaran(at)passagen.se

    SvaraRadera
  48. Jag önskar mig ett par fodrade "vandrarbyxor", det låter kanske trist, men jag har två hundar och älskar att röra på mig. Behöver verkligen något varmare än jeans + långkalsonger den här vintern.
    tove.e.bengtsson[at]gmail.com

    SvaraRadera
  49. Hej!

    Jag önskar mig ett par ekologiska oljor för mina blandningar och även praktiska varma löparhandskar. Men det blir trevligt med vilken julklapp som helst :)

    tekanna.se@gmail.com

    SvaraRadera
  50. Jag önskar mig helst av allt en systemkamera men lite påfyllning i sminkväskan skulle inte sitta helt fel det heller!

    emmsoz.devote@hotmail.se

    SvaraRadera
  51. Jag brukar inte önska mig något. Blir glad vad jag än får i present eller julklapp. Men om det är något jag längtar efter så är det en spa-dag, med några härligt avslappnande behandlingar. Mmmmm...

    SvaraRadera