söndag 16 december 2012

Tredje adventstävling med Depend

Tredje advent betyder tävling igen! Denna veckan ligger tre tjusiga lack från Depends Mirror-kollektion och fyra set med festliga lösnaglar i potten. 

Vill du vara med och tävla? Lämna en kommentar till detta inlägg där du berättar vilken av vinsterna du är mest sugen på och varför. Vill du tävla om båda lämnar du två kommentarer. Glöm inte att ange din e-postadress.
 
Vinnaren kontaktas via mejl och presenteras i bloggen i mellandagarna. Tävlingen är öppen en exakt en vecka från och med nu. Endast boende i Sverige kan delta. Vänner och familj till mig får inte delta.

24 kommentarer:

  1. Jag vill vinna lacken mest! :D

    SvaraRadera
  2. Men skadar inte med en kommentar till om lösnaglarna. Mina naglar är nog långa men lösnaglarna skulle kunna bli en present. :)

    Och btw. Min mail finns på min profil och min bloggs framsida! :)

    SvaraRadera
  3. Jag mest sugen på nagellacken då jag tror att det skulle vara en perfekt present till min syrra som är nagellackstokig.

    johannathelin@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Sedan så skadar det ju inte att skicka en till kommentar angående lösnaglarna som skulle passa perfekt till nyårsfesten.

    Tack för en superbra blogg, kikar in här varje dag! =)

    johannathelin@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag är mest sugen på Mirror-lacken för foil-finish är det bästa jag vet! Sitter faktiskt med silverfoil (NYX Girls Moonwalk) på naglarna just nu... :)

    (maria.jenskog@gmail.com)

    SvaraRadera
  6. Ojojoj!! Är så sugen på dessa mirror-nagellack, de verkar så spännande! Sen så skulle de ju passa perfekt till min klänning nu till skolavslutningen i kyrkan!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde skriva mejl:
      iris.yao@live.se

      Radera
  7. Jag har haft lite svårt att hitta den perfekta julklappen till min kompis och eftersom jag har flera att köpa julklapp till så får den inte vara alltför dyr. Därför skulle det var perfekt att vinna lösnaglarna till henne, hon skulle bli superglad!

    julia_lundquist@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Det skulle även vara roligt att vinna mirrorlacken för de är så sjukt snygga och lacket i mitten skulle passa perfekt till min nyårsklänning, har faktiskt letat ett sånt lack, men det verkar inte finnas där jag bor.

    julia_lundquist@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Är gärna med och tävlar om lacken:-)

    (Jannike84@gmail.com)

    SvaraRadera
  10. Även om lösnaglarna är snygga så är det lacken jag skulle vilja lägga vantarna på:)Har inte testat några av Depends Mirrorlack så det hade varit kul att testa.

    SvaraRadera
  11. Jag är mest sungen på något av nagellacken då jag själv inte har något av dem. Tycker att speciellt det grå är väldigt fint nu till jul osv!

    mail: emmsoz.devote@hotmail.se

    SvaraRadera
  12. Hej! Jag har testat lösnaglar en gång i hela mitt liv och det gick sådär, efter det har jag blivit lite feg då jag hänger mycket i stallet och är rädd att dem kommer spricka eller nått. Men nu ska jag resa i väg under en längre tid och kommer inte vara så mycket i stallet så jag känner "now is the time for revenge". Jag ska våga ge det en till chans och dem här naglarna är så jäkla snygga så jag bra måste vara med i tävlingen!

    Kram Tilda
    tilda.persson1@hotmail.se

    SvaraRadera
  13. Hej! Jag har velat testa Mirror-lacken från Depend ända sedan de kom ut, men jag har inte sett dem i någon butik jag besökt. Jag blev verkligen mer övertygad att köpa dem när jag såg vilken glans de gav, men som sagt har jag aldrig hittat dem i någon butik! :)

    H:Daniela
    Mail: daniela_fagerstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag har alltid velat pröva att använda lösnaglar, men det har riktigt aldrig blivit av att köpa, eftersom jag mina egna naglar är ganska långa. Men nu har mina naglar verkligen fått någon kris och de bara går av hela tiden och ingenting verkar hjälpa. Och snart är det jul och jag skulle vilja ha fina naglar tills dess, så de här skulle passa perfekt för mig! :)

    H: Daniela
    Mail: daniela_fagerstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Åh, underbara lack!! Helt klart de jag helst skulle vilja vinna. Har precis påbörjat projektet att sluta bita på naglarna för hundrade gången, och det enda som egentligen hjälper mig låta bli tassarna är färgglada naglar som jag inte vill bita sönder.

    Min mail: emma.christina.jonsson@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Nagellacken vore ju kul att testa så dom vill jag gärna vara med och tävla om!

    lackycorner@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Något av mirrorlacken skulle sitta fint :) är just nu nylackad med 2043 så ett av de andra kanske ;)

    SvaraRadera
  18. Lösnaglarna skulle vara roligt att få testa! Aldrig provat förut!

    Email: emelina@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Känns litet knäppt, men tja, jag tyckte att nagellacken var så himla fina! Precis sådant skimrande som jag varit sugen på nu under hösten. Man kanske blir mer påverkad av mode-bloggar iaf? Haha.

    Email: emelina@gmail.com

    SvaraRadera
  20. Nagellacken vill jag vinna eftersom jag älskar att testa olika nagellack & dessa mirror-lack är helt nya för mig :)

    lundgrenamanda@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Lösnaglarna skulle jag vilja vinna eftersom jag aldrig någonsin testat använda det!

    lundgrenamanda@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag norpar en lott på Mirrorlacken, då jag inte fått för mig att köpa något av dem än. Det kommer ju så många fina lack hela tiden.
    mavvek (at) gmail . com

    SvaraRadera
  23. Jag är gärna med!
    Vill vinna nagellacken.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera