lördag 29 december 2012

Julrött blev julgrönt


Tack för alla fina kommentarer! Jag ska läsa ikapp så snart jag hinner. Jag hade tänkt mig en litet återtåg här med årets julaftonsmanikyr, som blev The Spy Who Loved Me precis som jag funderade på. Förvåningen var stor när jag insåg att den inte fastnat på bild. Ingen skada skedd, lacket är himla snyggt och åker säkert på igen! Bilderna här är istället på Live and Let Die, också från OPIs höstkollektion Skyfall. Live and Let Die är ett rysligt snyggt mörkgrönt krämlack med guldskimmer. Det passar också bra i juletid om ni frågar mig!


11 kommentarer:

  1. Håller med om att det är ett spännande lack. Mitt är otestat och har inte tänkt på att den kasnke passade till julen. Ska spana in den tror jag allt. ;)

    SvaraRadera
  2. Älskar detta, så galet snyggt!

    SvaraRadera
  3. Live and let die är en riktig höjdare. Och visst gjorde den sig fin som jullack också:)

    SvaraRadera
  4. Det ser riktigt snyggt ut! Jag har inte köpt det här än men jag ska ha det, det har jag bestämt =)

    SvaraRadera
  5. Jag har mina bilder på det här någonstans i datorn men opublicerade. Det är verkligen ett snyggt lack. Min favorit ur Skyfall kollektionen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jättefint! Det ska bli kul att se dina bilder!

      Radera