onsdag 5 december 2012

Depend våren 2013

Depend är snabbare än tåget. (Talesättet kanske inte betyder så mycket i dessa dagar, men jag menar verkligen snabba!) Jag har knappt hunnit kika på årets julkollektion, och nu har redan våren 2013 landat i brevlådan.

Vad tycker ni om färgerna? Jag tycker att de ger en trevlig försmak av varmare tider. Kul med både knalligt och pastell!
Tjusiga PR-bilder som vanligt. Grönt, gult, turkost och korall (de båda på vänsterhanden) lockar mig.

Här ser ni alla flaskorna i vinterljus hos mig. Jag kommer såklart att lacka igenom, men det blir nog efter alla blingiga jullack. Hojta till om det är någon färg ni känner akut behov av att se på redan nu!

5 kommentarer:

  1. Oj oj oj! Det var verkligen snabbt! Håller på och letar för fullt efter årets julkollektion, som inte ens kommit ut i butik här ännu, verkar det som.. Men det var fina färger! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte heller hittat den i butik än...

      Radera
  2. Vad piggt och fint det ser ut!

    SvaraRadera
  3. tjusigt, ser ut som karameller :)

    SvaraRadera